Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Som du nok har læst på forsiden af Flatpanels, kan Flatpanels i samarbejde med Geco nu give brugerne et ekstraordinært tilbud på Sharps meget roste XD1 serie.

Tilbudet gælder kun for Flatpanels registrerede brugere. Det kræver således, at du er logget ind på din egen bruger for at benytte dig af tilbudet. Hvis du kan se dette, så betyder det, at du allerede er bruger.

Tilbudet er ophørt!

Tilbudet er gældende fra 18/01-2007 til og med 31/01-2007.

Betingelser for tilbudet:
- Tilbudet er kun gældende for Flatpanels registrerede brugere (vi modtager dog ingen provision af salgene)
- Ved bestilling på www.geco.dk skrives brugernavn i notat feltet. Dette verificeres med Flatpanels og brugeren debiteres herefter kun ovenstående tilbudsbeløb (den normale udsalgspris skal dog accepteres ved bestillingen!). Debitering af kreditkort sker først når varen har forladt Geco´s lager.
- Vægbeslaget vedlægges automatisk i forsendelsen af Geco, når ordren er accepteret. Du skal således ikke selv tilføje det!
- Tilbudet er begrænset til én skærm pr. bruger.
- Geco forbeholder sig retten til at afvise en ordre såfremt brugernavn undlades, er mangelfuld eller forkert, og i øvrigt i henhold til vores handelsbetingelser.
- Geco´s handelsbetingelser er til enhver en tid gældende

Alle priser er inkl. moms og levering.

Praktisk information:
Geco.dk er autoriseret Sharp outlet. Dette er din sikkerhed for:
- At produktet ikke er parellelimporteret
- At produktet er fuldt supporteret garanti- & servicemæssigt af Sharp i norden
- At vi har fuld tilgang til de varer vi annoncerer med
- At når lagerstatus viser varen er på lager, så er den fysisk på vores lager
- At vi kan demonstrere en stor del af Sharp's produktsortiment i vores showroom
- At vi har stor og bred know-how omkring produkterne
Senest rettet af Rasmus Larsen 1. feb 2007, 10:25, rettet i alt 2 gange.
Af Bronto
Måske et alternativ til Sharp kunne være Acers nye 42" - også med Full HD - er set hos shg for 12K

Kender ikke de øvrige specifikke forskelle på de to, men umiddelbart ser de ens ud (full HD og DVB-T som fremherskende egenskaber)

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2056057

Der er dog pt. ca. halvanden måneds leveringstid
Af kampster
Det er jo et flot tilbud for os medlemmer, men bør man ikke, fra flatpanels.dk's side, overveje, hvorvidt promotions og skjult reklame - som dette jo uomtvisteligt er - skal have en plads her på forumet, hvis I vil bibeholde jeres status som neutrale bedømmere og eksperter ?

Det forekommer mig i hvertfald utroværdigt at man både har anmeldelser af produkter og salgsfremstød af selv samme produkter på samme site.

Blot en betragtning....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Okay, nu har der været flere henvendelser om dette. Jeg har allerede skrevet en redegørelse til brugeren NeverKnow. Jeg er på vej ud af døren nu, men skal gerne omskrive de ting, der er den offentlige del af forummet uvedkommende og så lægge det som indlæg herinde.

Interesse-konflikt siger nogen, andre siger utroværdighed. Nu fordufter jeg et par timer, men jeg kunne da godt tænke mig at høre din mening om, hvori det utroværdige ligger kampster? Så skal jeg tage stilling til det, når jeg vender tilbage.

I relation til det du skriver her:
Det forekommer mig i hvertfald utroværdigt at man både har anmeldelser af produkter og salgsfremstød af selv samme produkter på samme site.
Af denis
Er der så nogen som kan fortælle hvad garanti der er?
Tænker på med pixel, men også hvis skærmen går i stykker, hvor skal den så leveres?
Af butcher72
Det er da en ok pris..
Jeg plejer at handle i Tyskland mht. elektronik
og der koster den næsten det samme...
2199 euro

Ok tilbud men jeg giver Kampster ret mht. "reklame" og neutralitet... ;;)
Af DEVIL_DK
Prisen ser da fornuftig ud.

ser det ikke som et problem det er vel ikke værrere end andre reklamer på denne side og andre sider der anmelder hardware.

kan man entlig spille lidt hurtige spil på sådan et monster ?
Af Mr_Mo
Rasmus Larsen skrev:Interesse-konflikt siger nogen, andre siger utroværdighed. Nu fordufter jeg et par timer, men jeg kunne da godt tænke mig at høre din mening om, hvori det utroværdige ligger kampster? Så skal jeg tage stilling til det, når jeg vender tilbage.

I relation til det du skriver her:
Først vil jeg sige at det er godt at I kommer med tilbud :)

Men det utroværdige ligger vel i at flatpanels, som har fået udlånt Sharp 46XD1E af geco, har i samarbejde med geco aftalt at det er et produkt som flatpanels meget gerne vil anbefale, for at derefter sælge denne igennem flatpanels, selvom produktet ikke er anbefalesesværdig. Dette vil du selvfølgelig afvise - men muligheden ligger der.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er da ærgerligt, at brugere som dig Mr_Mo, der har været med os så længe, slutter dig til disse fuldstændige meningsløse beskyldninger. Burde du ikke vide bedre?

Prøv engang at vend den i hovedet. Vi har anmeldt XD1 serien tilbage i december, ja jeg har jo haft den endnu tidligere. Skulle vi allerede dengang have aftalt noget omkring produktet for 2 måneder efter at lave dette tilbud? Det er da fuldstændig absurd!
Det kunne ikke tænkes, at vi rent faktisk synes XD1 serien er en god serie af skærme, og udelukkende på baggrund af dette vil give brugerne en fordelagtig mulighed?! :s Hvorfor skal det nødvendigvis være den anden vej?
Hvis I vil have bekræftelse, så kig i Tyskland, kig i Sverige, kig i Norge. XD1 serien har vundet mange tests efterhånden, er blevet udråbt til referencemodel flere steder, og får generelt ros.

For at melde det klart: Jeg kunne ALDRIG drømme om at lave en god anmeldelse af et produkt, hvis det rent faktisk ikke var det. Hvordan kan den tanke overhovedet falde de folk ind, som har været på siden så længe? Jeg ville ALDRIG modtage betaling mod en god anmeldelse, jeg ville ALDRIG beholde skærmen jeg testede for at skrive noget godt. Det håber jeg står meget klart nu.

I bund og grund, kan jeg egentlig også være fuldstændig ligeglad, hvor mange skærme der sælges gennem dette tilbud. Jeg får ikke noget ud af at Geco får 1 ordre eller 100 ordrer.

Test produkterne lånes for resten ud af Curio.
Af Totti
Uanset din kommentar til dette så er det stadig ikke god stil. Du har selv læst mange steder at Licotronic får ros som Sharp indkøbssted men du har på intet tidspunkt nævnt dem som potentiel sted for at vælge at handle trods det at de smed et gratis vægbeslag med i prisen og det har Geco nu kopieret. Prisen før dette var den samme hos begge men man fik lidt mere "value for the money" hos Licotronic. Så hvor uvildig er du så. Har du spurgt Licotronic om de ville være med på ligende bruger tilbud ?. Jeg har selv handlet med dem og har fået en meget fin service.
Du nævner at du har lånt test skærm af Curio og sjovt nok så er det samme ejer af Geco.dk. Her er link til CVR register hvor man kan se at Curio har binavn Geco. http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicServ ... r=25511891
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg er skam godt klar over, at Curio og Geco hører under samme CVR, men det er ikke samme firma. Curio er impotøren og distributøren, Geco er en enhed, som sælger til private.

Dette køb har været gennem Sharp Danmark og Sverige, for godkendelse. Lagerstatus og leveringssikkerhed har været det vigtigste for at lave dette tilbud, og det er noget kun Geco har kunnet efterleve gennem deres Importør Curio, som er en af hovedimportørerne af Sharp.
Det er ikke et binavn.

Og så vil jeg da gerne lige sige: Jeg har UTALLIGE gange givet både negative og positve anbefalinger på butikker. Du kan eventuelt selv kigge lidt i tråden med forhandlere. Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke må have grund til at tvivle. Jeg er en forbruger ligesom dig selv. Og dette er så SANDELIG noget jeg agter at fortsætte med. Du skal ikke komme og fortælle mig, at jeg ikke har lov til at udtale mig negativt eller postivt om en forhandler. Det har du jo tilsyneladende selv. Jeg kan høre du ønsker øget selvjustits til din fordel.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
MEDDELELSE TIL ALLE BRUGERE: Totti er tilknyttet Licotronic!

Jeg tog efter megen undren tid til at forske lidt i sagen, og jeg opdagede hurtigt, at Totti kommer ind fra den adresse der hedder: http://www.licotronic.com/admin/StatisticByHour.asp - altså et statistik program på licotronic serveren.

Hans IP, fra hvilken han har skrevet forrige indlæg, og IP'en fra de brugere der er kommet gennem ovenfornævnte link, er identisk!

Bevis:
http://www.flatpanels.dk/pics/totti.jpg
http://www.flatpanels.dk/pics/totti2.jpg

Totti: Din bruger er deaktiveret med øjeblikkelig varsel. Hvis du nogensinde ønsker at poste i dette forum igen, så bliver det fra en konto, der tydeligt angiver hvor du kommer fra. Hvis du overtræder etik eller regler en gang mere, bliver du permanent bannet fra serveren.

Og så må jeg da lige indskyde, at det er fucking dårlig stil fra din side og Licotronics!! At du oven i købet siger, at du har handlet der og fået super service, er simpelthen under ethvert lavmål!

EDIT: Hvis du har indsigelser, bliver det ikke her i forummet, men du er velkommen til at kontakte mig på [email protected]
Senest rettet af Rasmus Larsen 19. jan 2007, 12:29, rettet i alt 2 gange.
Af Mikkelp
Tak spids for en svada fra dig Rasmus! Mon ikke det er tid til at tælle til 10... Alle parter ;)

Og jo, Rasmus, jeg under dig jo det bedste for jeg har jo altid værdsat dine indlæg rundt omkring i fora. Men hvis du i fremtiden vil undgå at blive sat i samme bås som en leverandør så er det om at gøre det klart hvad du får ud af det fra starten af. Ikke at det gør mig så meget, men det er naivt at tro at du slipper for et hak i tuden når du er med til at sælge et produkt du samtidigt anmelder, uanset omstændighederne.

Men hey, det lyder da som et godt tilbud any how! ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Men hvis du i fremtiden vil undgå at blive sat i samme bås som en leverandør så er det om at gøre det klart hvad du får ud af det fra starten af. Ikke at det gør mig så meget, men det er naivt at tro at du slipper for et hak i tuden når du er med til at sælge et produkt du samtidigt anmelder, uanset omstændighederne.
Ja, det må jeg erkende. Jeg har også erkendt, at det er få mennesker der kan overbevise nogen om noget på deres galtte ansigt, uanset deres ry, og den er vist blot kommet tilbage i ansigtet på mig selv. :)

Men nu har jeg klargjort de faktuelle forhold, og så håber jeg da, at det er bedre sent end aldrig. :) Det lader til alle folk accepterer dette, med undtagelse af Totti, hvilket naturligvis er klart.

På den anden side undrer det mig dog, at f.eks. en side som recorder.dk får lov til at køre deres fælleskøb uden al denne postyr. De melder endda gerne ud, at de modtager provision per solgte enhed, og hvorfra ville jeg vide, at det var 100 kroner, hvis de ikke havde sagt det offentligt til mig? :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12