Log ind med sociale netværk

05 apr 2011, 14:30

Begge de 2 du nævner har en "fællesnævner" med flatpanels.... billede.
Det er ikke et HiFi forum... det er der mange andre sites der er bedre til!

Det er ikke et HiFi forum... det er der mange andre sites der er bedre til!
									  05 apr 2011, 15:05

Når man ser Tv/Film så har man da brug for lyd,,,
Hvad er grunden til at Flatpanels har de andre sider, som jeg nævner, når nu man kan se Tv uden at bruge en DVD-afspiller og lignende,,?
Og når nu Flatpanels har disse sider, syntes jeg at det er oplagt at ha' en side der omhandler lyd også.

Hvad er grunden til at Flatpanels har de andre sider, som jeg nævner, når nu man kan se Tv uden at bruge en DVD-afspiller og lignende,,?
Og når nu Flatpanels har disse sider, syntes jeg at det er oplagt at ha' en side der omhandler lyd også.
									  07 apr 2011, 01:33

Har brugt mange, mange timer hér og andre sites, bare for at købe en tilfredsstillende skærm. ... Når det kommer til lyd, er vi inde i et univers hvor vi kan købe alt fra soundbars til en halv tusse, til højtydende surround til en halv million! 
Så i min optik er det sgu dejligt at læse dette, ret afgrænsede site,der drejer sig om billede og afvikling af samme!

Så i min optik er det sgu dejligt at læse dette, ret afgrænsede site,der drejer sig om billede og afvikling af samme!
vt30 65"
marantz sr7005

marantz sr7005
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto