Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af deluxe
Her er de skærme, jeg ville kigge på i den prisklasse

Philips 46PFL5605H
Panasonic TX P50X20E
Panasonic TX P50C3E
Panasonic TX P46S20E
LG 50PK350N
LG 50PK760N
LG 50PK550N

Har ikke læst meget om den nye panasonic C3E, men de billigere pana plejer at være fine til prisen, og den har så vidt jeg kan se fået 600hz IFC PRO , som ikke er på X20 modellen.
LG er meget slemme med hensyn til genskær, kan man leve med det, er der rigtig meget tv for pengene der.
Af netfors
TechnoMulen skrev:undskyld jeg mente LG 50PK550 i mit reply lige før
kan ses her
http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/sho ... S_50PK550/
Ja, ok. Det giver også lidt mere mening :)
Efter hvad jeg har hørt/læst er 350N og 550N stort set samme tv, med samme panel. Forskellen er blandt andet 550N har THX-profil og har vist en HDMI port mere ;;)
Du skal være opmærksom på at N modeller er nordiske modeller. Hvor meget forskel der er på N og ikke N modeller ved jeg ikke, men noget med pixel garanti, og måske også problemer med tuneren?
Så for at få den fulde LG garanti, skal du vælge en N model. Og lige nu får du 50PK760N til samme pris som 50PK550N O_O
Af TechnoMulen
nå jeg overgiver mig og køber 760N når det er ^^
Af opensteel
Hvorfor ikke kigge på LG's LCD?

Skal det være plasma?
Af TechnoMulen
næ det behøver det sådan set ikke :)
men kan man få lcd som er lige så godt til samme penge i samme størrelse ?
Af opensteel
Jeg er nemlig på udkig efter et tv i nogenlunde samme prisklasse, og jeg er blevet anbefalet et LG LD750 som er et LCD tv.

Det skulle være rigtig godt. Kig evt. efter det
Af netfors
opensteel skrev:Jeg er nemlig på udkig efter et tv i nogenlunde samme prisklasse, og jeg er blevet anbefalet et LG LD750 som er et LCD tv.

Det skulle være rigtig godt. Kig evt. efter det
Ja, det skulle være et rigtig godt tv, men som trådstarter skriver. Helst 50", kan gå ned til 46"
Og med et budget på 5-6K er der altså ikke mange muligheder :(
Jeg tænkte selv på LD750 da jeg anbefalede, men nævnte det ikke fordi i 47" ligger det næsten 1k over budgettet! Og da trådstarter skriver at han mest bruger det om aftenen, og ikke har noget imod at rulle gardinerne ned, får han altså væsentlig mere tv for pangene med 50PK760N, end med 47LD750N. Bedre på rå billed kvalitet, og 3" mere. Og det er ca 700,- billigere O_O