Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af keler
MadMartigan1978 skrev:
netfors skrev:
MadMartigan1978 skrev:Hvad med at købe filmene, på BD eller DVD, så vi andre ikke skal give så meget for dem?
Nu kan man jo godt være interesseret i en medie afspiller, selvom man selv har købt sine film? Men du har åbenbart ingen børn, der gerne selv vil putte dvd'en i afspilleren?? :s
Jeg har faktisk både barn, PS3, DVDafspiller osv. Jeg bruger min media server, til at vise hjemmevideoer på, og enkelte youtube klip jeg har hentet. 99,9 % af alle de spørgsmål der kører på PS Media Serveren er til Pirat film, det samme gælder .mkv spørgsmålene. Tag de spørgsmål på piratbay, Nordic T etc. så vi andre ikke skal sidde og hidse os op over, alt det ulovlig download der finder sted i dagens Danmark.

PS: Mit barn kan ikke åbne lågerne til min DVD eller PS3.
Du kan jo passende hidse dig op, et andet sted, eller vente indtil du rent faktisk kan bevise, at trådstarter skal bruge en server til ulovligt materiale. Indtil da er det rene spekulationer og røvirriterende at høre på.
Af netfors
keler skrev:
MadMartigan1978 skrev:
netfors skrev: Nu kan man jo godt være interesseret i en medie afspiller, selvom man selv har købt sine film? Men du har åbenbart ingen børn, der gerne selv vil putte dvd'en i afspilleren?? :s
Jeg har faktisk både barn, PS3, DVDafspiller osv. Jeg bruger min media server, til at vise hjemmevideoer på, og enkelte youtube klip jeg har hentet. 99,9 % af alle de spørgsmål der kører på PS Media Serveren er til Pirat film, det samme gælder .mkv spørgsmålene. Tag de spørgsmål på piratbay, Nordic T etc. så vi andre ikke skal sidde og hidse os op over, alt det ulovlig download der finder sted i dagens Danmark.

PS: Mit barn kan ikke åbne lågerne til min DVD eller PS3.
Du kan jo passende hidse dig op, et andet sted, eller vente indtil du rent faktisk kan bevise, at trådstarter skal bruge en server til ulovligt materiale. Indtil da er det rene spekulationer og røvirriterende at høre på.
Fuldstændig enig. Du skal da ikke bestemme om folk vil stille spørsmål om medie afspillere herinde. Eller om hvilke formater en specifik medie afspiller understøtter!
Og bare fordi du ikke selv kan finde ud af, at konvertere dine film til mkv, det skal vel ikke gå ud over os andre !:(