Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ttp
Hej,

Sommertid - uret passer ikke længere, og når jeg sætter det manuelt, så passer guiden ikke. Nogen der har et tilsvarende tv, som kan fortælle mig hvilken region det er sat til og evt. andre tips til hvordan jeg får ur/guide til at spille? Jeg har skiftet lidt frem og tilbage mellem pannordic og paneruope, og auto/manual tids-instilling uden at have fundet den perfekte løsning, hvor uret er korrekt ved auto.

For en måneds tid siden fik jeg skiftet systemboard i mit tv, da det var begyndt at blive ustabilt - Det slukkede og tændte igen adskillige gange dagligt.

Umidelbart så det ud til at virke, men nu er det sgu begyndt igen :(

Det ser ud som om det er relateret til dvi - som oftest virker det uden problemer, så længe min Samsung BlueRay afspiller ikke er sat til..... Men min mediacenter ser også ud til at give problemet.

Nogen der har oplevet dette, eller kende noget som helst til det?

Menuen var forøvrigt i røde farver efter det nye board kom i - nu er jeg røget tilbage på en kedelig blå farve - nogen der ved hvordan dette sættes? Er det afhængigt af hvad model står til i service menuen?

Der har jeg prøvet en del forskellige, og umidelbart er den eneste forskel at texttv i nogle indstillinger af model ikke er tilgængeligt.

Den Samsung begynder stille og roligt at irritere mig :)

Brgds,
ttp