Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
De lavet da 65" plasma sidste år, så ja, Panasonic laver også plasma større end 50"
Af metalgear
Godt være jeg er dum men laver Panasonic overhovedet større end 50 tommer plasma ?

Jeg husker nok forkert :P

har selv V10 og er godt tilfreds

Kom dog til at røbe for kæresten at den er en strømsluger så er ikke sikker på hun synes det er i orden med en plasma næste gang igen xD

de laver også 65" men de koster en krig.

Man skal ikke fortælle kærsten--konen alt ;)
Af Numana
Jeg vil ikke vælge Panasonic pga. deres problemer med plasma buzz. Har netop købt et G20, og det larmer så meget, at det er uudholdeligt at ha' tændt.
Af Mysen
Numana skrev:Jeg vil ikke vælge Panasonic pga. deres problemer med plasma buzz. Har netop købt et G20, og det larmer så meget, at det er uudholdeligt at ha' tændt.
G20 er en af de hårdest ramte på buzz-delen. Det skulle ikke være lige så slemt på VT20.
Desuden er C7705 ligeledes en af de modeller, der ofte buzzer.

Hvis jeg havde pengene til at vælge og vrage, ville jeg også gå efter 55VT30, der også har 5 dejlige tommer ekstra. Den bør komme på niveau med den mediefunktionaliteten som C7705 har. Den vinder efter min mening på designet, og den er temmelig sikkert også bedre til at gengive tv-signaler.

Hvis der ikke er ubegrænsede midler, og det skal være rigtig stort, så er PS63C7705 et godt bud.