Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Det understøtter den også. Men du vil have mig til at gentage mig selv. Jeg ved det ikke. Den er ikke testet, og jeg ejer den ikke. Derfor er det umuligt for mig at vide, om den har input lag, der gør den elendig til spil.
Du må tage chancen...Eller købe C755, hvor man VED at den har 40 ms lag, der kan være både fint nok, og utilfredsstillende.
Af malthe12332
okay det er iorden men tak fordi du ville hjælpe :)
Af malthe12332
hej alle sammen har valdt det der 47 tommer er super glad for det det er mega godt til at spille computer på og se film og tv tak fordi i ville hjælpe men nu vil jeg lige spøre om en ting bare sådan fordi jeg ikke ved så meget om det de to cder der føler med skal med indstlller dem på sin pc eller hvad skal man bruge dem til ?? den ene står der Digital LCD tv LED LCD tv PLasma tv på

og den anden står der Nero media home 4 essentials på hvad skal de bruges til ??
Af Mysen
Nero Media er en dlna server. Via den kan du dele filer, som dit tv så kan streame.
Den anden cd er sikkert bare brugsanvisning eller service manual.

Købte du 47LD750n?
Af malthe12332
Okay så de cder er ikke sådan noget man skal bruge til noget ?

ja jeg har købt det der LG 47LD750N jeg syns det er mega godt :)
Af THM
så skal du i hvert fald youtube rigtig meget :)
vil dog som de andre anbefale ld750 eller samsung c755 hvis du kommer til at bruge den meget til computer arbejde og internet surfing.
det du har hørt med at plasma kun er god til film passer iøvrigt ikke, de er gode til allround brug, bare ikke som computer monitor :)
Af malthe12332
Okay hehe men skal bruge den til min computer og sidder tit på skype og msn og spiller GTA iv og sådan noget på min computer så det var nok godt jeg valgte LCD tvet :)

men hvad mener du med at jeg skal youtube rigtig meget ??
Af lennon
malthe12332 skrev:Okay hehe men skal bruge den til min computer og sidder tit på skype og msn og spiller GTA iv og sådan noget på min computer så det var nok godt jeg valgte LCD tvet :)

??
Et kompromis hvor man vægter flere behov . . - men i hvert fald filmoplevelsen ville være synligt bedre med et plasma i prisklassen
Af malthe12332
ja det ved jeg godt men det hjælper ikke så meget når jeg også skal bruge tvet til og spille på og youtube og skype så ville billede nok brænde fast hurtig som de andre også siger så det er vel godt nok :) jeg er ihverfaldt mega glad for det
Af Mysen
Det er jo det vigtigste. Helt teoretisk, så burde dette også være den bedste LCD kvalitet på markedet, man kan få for pengene. Med mindre man er oppe i den dobbelte pris.
Og selv om jeg også er til billedet på et plasma tv, så var det nok det rette valg, du tog.
Af malthe12332
ja hehe jeg syns det er godt jeg fortryder ikke :)