Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BimBam
Nu har jeg endelig fået bestilt et Samsung PS50C7705 og en C5900 BluRay 3D afspiller, og jeg glæder mig som et lille barn til at det dukker op i morgen.

Nu kommer jeg så i tanker om, at jeg mener at have læst, at der findes noget 3D materiale, som man kan downloade på nettet?

Nogen der kan guide mig hen til det? Og kan jeg lægge dette materiale ud på en USB-disk og afspille det direkte derfra?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der ligger en del på YouTube, som kan hentes ned (vi har en artikel om det i 3D-temasektionen), men de bedste klip skal findes andre steder. Generelt er der dog i alle tilfælde tale om side-by-side indhold, altså indhold med noget lavere opløsning end på 3D Blu-ray film.

En USB-disk er ofte for langsom. Har du en PS3? I så fald bør du hvert fald overføre filen fra USB-nøglen til din PS3 harddisk og afspille derfra.
Senest rettet af Rasmus Larsen 10 mar 2011, 15:56, rettet i alt 1 gang.
Af Mysen
på biohemmet.se kan du fra forsiden downloade en masse gratis videoklip. Smid dem på en stick eller en HDD og afspil dem direkte fra tv'et.
Af BimBam
Rasmus Larsen skrev:Der ligger en del på YouTube, som kan hentes ned (vi har en artikel om det i 3D-temasektionen), men de bedste klip skal findes andre steder. Generelt er der dog i alle tilfælde tale om side-by-side indhold, altså indhold med noget lavere opløsning end på 3D Blu-ray film.

En USB-disk er ofte for langsom. Har du en PS3? I så fald bør du hvert fald overføre filen fra USB-nøglen til din PS3 harddisk og afspille derfra.
Der er godt nok mange artikler i 3D tema sektionen, og jeg kan ikke lige finde den, det drejer sig om. Kan du hjælpe mig med at finde frem til den rigtige artikel?
Af Mysen
Du må heller ikke undervurderer det link jeg har sendt dig... Her er der 1080p trailers på alle de store kendte 3D film, "Avatar", "Sådan træner du din drage" osv. Og de er allerede i én mkv-fil, som dit fjernsyn er i stand til at afspille direkte fra harddisken.

Der findes ikke en nemmere måde at få afprøvet sit 3D tv uden at skulle købe en Bluray.
Af BimBam
Tak for det Rasmus.

Mysen, det ser rigtig spændende ud, og der er helt sikkert en håndfuld, jeg skal have hentet ned :)
Af trold80
hvordan ser man enlig forskel på det gode 3d og det dårlig, og har jeg opfatte det rigtig at det er det der er over hinande og ikke ved siden af ??