Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OleA
Personligt mener jeg alle alarmklokker ringer, når en brugers første indlæg er salg af et nyt tv der efter halvanden måned stort set ikke er pakket ud.
Og oven i købet gerne vil bytte med noget mindre.
Af Sean Rehman
OleA skrev:Personligt mener jeg alle alarmklokker ringer, når en brugers første indlæg er salg af et nyt tv der efter halvanden måned stort set ikke er pakket ud.
Og oven i købet gerne vil bytte med noget mindre.
Kære Ole

Inden du kommer for godt i gang, så være sød og notere at , tv`et er pakket ud og står hos mine forældre ude på Amager!

At mine forældre mener at tv`et er for stort til dem, er vel deres sag? Eller skal du bestemme det? Mener det er meget dårlig stil at begyndte at sætte noget i gang som ikke er nødvendigt! Desuden så har jeg selv købt dette tv!

Nyd din kommende week og stop med det pjat!
Senest rettet af Sean Rehman 10 mar 2011, 20:18, rettet i alt 1 gang.
Af zalasta
jeg har stadig ikke fået at vide hvad du forventer af pris?...
Af Sean Rehman
zalasta skrev:jeg har stadig ikke fået at vide hvad du forventer af pris?...
Hej Undskyld for det sene svar!

Altså har ikke noget fast i tankerne,men ønsker ca 9000 plus...
Af zalasta
okay...kunne du tænke dig at bytte med andet?(f.eks. Canon spejlrefleks-kamera i den mellemste prisklasse), har ikke lige 9000kr at smide efter det lige pt

Du har embalage til det ikke?(hvis jeg skal fragte det til Odense)
Af Sean Rehman
zalasta skrev:okay...kunne du tænke dig at bytte med andet?(f.eks. Canon spejlrefleks-kamera i den mellemste prisklasse), har ikke lige 9000kr at smide efter det lige pt

Du har embalage til det ikke?(hvis jeg skal fragte det til Odense)
Nej har et fantastisk 3D-ready kamera! Nej desværre intet emballage.
Af zalasta
øhhh...Vi snakker billed-kamera(ikke film-kamera)

Men du har kvittering ikke?...men det sådan set også ligegyldigt, for kan ikke fragte det med tog uden embalage(og du sagde vist tidligere at du ikke ville komme forbi med det...)

Mvh
Jakob
Af Sean Rehman
zalasta skrev:øhhh...Vi snakker billed-kamera(ikke film-kamera)

Men du har kvittering ikke?...men det sådan set også ligegyldigt, for kan ikke fragte det med tog uden embalage(og du sagde vist tidligere at du ikke ville komme forbi med det...)

Mvh
Jakob
Ville ønske at jeg kunne hjælpe med fragten! Ja naturligvis er der kvitt!
Af pksh
Har du billeder af det?
Af Sean Rehman
pksh skrev:Har du billeder af det?
Ja hvad er din mail?
Af pksh
Er det solgt?