Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Carnivora
Jeg har kig på sidste års Samsung PS50C7705 der kan fås for under 10k.

Men, der står jo så meget om alle de nye apps og webindhold der kommer med 2011 modellerne. Så f.eks. sidst at Samsung var gået sammen med You See om filmudlejning osv.

Er der nogen der ved om alle disse apps også vil kunne køre på dette TV fra sidste år, eller afskærer man sig fra alt det nye ved det?

De nye skærme er jo selvfølgelig både flottere og bedre, men tænkte at PS50C7705 var et rigtigt godt køb, og ville så betale merprisen ift. et C685 for kun 7k, for at få al den smarte funktionalitet med - eller?
Af Jens525
Yousee appen er lige kommet til PS50C7705... ved ikke om alle de nye apps kommer til PS50C7705..
Af Jens525
Har endnu ikke prøvet at leje en film.. Men har fået oprettet en bruger via deres hjemmeside, og indtastet dataerne i app indstillingerne på tv'et.
Men vender selvfølgelig tilbage med mere info når jeg har prøvet det. Måske i aften. :)
Af hippopotamus
Er det bare mig eller er udvalget af apps på grænsen til det ligegyldige?

Bortset fra Yousee, Facebook og Twitter er der indtil videre (hos mig) ikke noget særligt spændende.

Lidt blandet spil, vejr og nyhedstjenester men ellers ret sparsomt. Er der nogen (fx med de nye skærme) der har nogen lidt mere ophidsende apps?