Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Frost
Hejsa...

Nu besluttede jeg mig for at købe overnævnte tv. Har leget med det hele weekenden nu. Burde det ikke være samme panel i tv'et som resten af serie 6 ? Regnede ikke med at kunne bruge min PS3 ordenligt på tv'et pga inputlag, men det virker faktisk overraskende godt? Oplever intet inputlag ?? Kan fint spille Black Ops online, helt uden problemer.

Desuden lider skærmen ikke af speciel meget clouding ?

Er der virkelig så stor forskel på samsungs skærme? Selv indenfor samme serie og endda samme model ? Har nemlig læst flere steder på nettet at serie 6 lider voldsomt af inputlag, og clouding... ?
Af Cmikkelsen
Har selv et c6905 og har præcis samme oplevelse med skærmen, fantastisk! :) Så vidt jeg ved, sidder der et panel fra 8 serien i det, derfor den betydeligt bedre kvalitet end fx c6005. :)
Af red_martians
6005 bruger et betydelig billigere panel end de større 67xx, 68xx, 69xx-modeller. Men det er ikke 8serie-paneler, men mindre uhyggeligt meget om sidste års 7-serie-panel.
Af Thomas Fisker
Jeg har hørt det her med at 6905 skulle have 8serie panel fra flere forskellige, og spurgte en samsung konsulent om dette, og kunne ikke få et klart svar ud af ham.
Tror bare det er grundet at 6905 har precision dimming, og at det ellers kun er 8705 der har denne funktion.

Men helt klart en fin skærm, har lige set den til 6999,- i 40", og tror helt sikkert jeg ville vælge den over c6005, som skulle anstrenge sig meget, for bare at klemme sig ind i soveværelset :)