Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
der er vel ikke nogen her på siden der er med i aalborg/nørresundby antenneforening. Hvorfor spørger du ikke antenneforeningen i stedet for at vente i dagevis her?
Pitski skrev:Har planer om at købe et LE40c755, og vil høre om man skal brug en Zaptor-boks, for at se digitalt tv. Jeg hører ind under Aalborg/Nørresundby Antenneforening, og benytter mig af Stofas ydelser.
Du kan godt se digitalt tv uden en Zaptor boks. Men Zaptor boksen har sikkert nogle andre funktioner, som du ikke får direkte igennem tv'ets tuner :s
Af donoester
Jeg er helt tilfældigvis, men så slet ikke tråden.
Altså der er visse Zaptor-specifikke ting, som man kun kan med en Zaptorboks - dvs. leje af film og pause spol frem/tilbage i TV-programmer.
Men i mine øjne er zaptorboksen ret dårlig m.h.t. opsætningsmuligheder og opstartshastighed, men jeg kender da en del stykker der er udmærket tilfreds med deres (alle basisudgaver).
Selv bruger jeg en Azbox Premium HD+ med DVB-T/DVB-C modtager og 500 GB WD AV-25 harddisk - ingen problemer med dette udover den absolut ikke er brugervenlig for andet end "nørder". :)