Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af C_mad
Hej alle

Ville høre om nogle her har erfaringer med TapeConnection.dk.
Bl.a. vedrørende:
- Levering
- Service, kontakt, fortrydelsesret
- Priser

På forhånd tak
Af xenon
har købt mine HD600 hørebøffer der, mit anlæg og mine højtalere... samlet for 25k kr. - jeg har ikke været andet end tilfreds med de produkter jeg har købt hos dem...

levering - gav 366kr. for at få mine højtalere leveret - fragt 45-50 kg.

service - da jeg købte mit anlæg købte jeg 2 forskellige slags højtaler kabler med - jeg fik nemlig lov at sende det ene par tilbage... Eftersom jeg bi-ampede og kun skulle bruge 2meter stumper sendte jeg altså 8x2meter stumper tilbage - det synes jeg er ret large af TC - men de kan jo nok få dem solgt alligevel... fik forresten også lidt pris-nedslag på kablerne fordi jeg købte dem sammen med mit anlæg... anlægget blev købt som demo model til det halve af recommended-retail prisen (anlægget går stadig den dag idag til fuld retail-pris de fleste steder på nettet... Priserne er altså i nogen tilfælde ret gode... Da jeg købte mine HD600 for præcis 4 år siden *har lige fundet kvitteringen og tilfældigvis var det præcis for 4 år siden* var TC den eneste forretning i DK der solgte dem for 2k kr. - meget billigt på det tidspunkt... Så hvis du er på udkig efter en vare kan jeg kun anbefale at kigge inde til TC - er glad for de har fået en shop i kbh nu :d
Brugeravatar
Af azrael
De har generelt også både langt den bedste service og nogle af de mest dygtige sælgere (der faktisk ved noget om de produkter de sælger). Da jeg bor i Århus har jeg længe kunnet glæde mig over at komme i deres butik, og jeg er altid blevet betjent på bedste vis. Jeg har *kun* ros til overs for dem.
Af lasjen4
Jeg har været inde i den nye TC på vesterbro. Det var sjovt at se at 4 af ekspedienterne var fra min lokale HIFI klub. Jeg spurgte hvorfor de var flyttet, og de fortalte at de synes HIFIklubben var gået lidt væk fra deres concept. Derfor var de flyttet til TC. Og de to som jeg er blevet betjent af da jeg købte anlæg for ca. 20k i HIFIklubben ved hvad de snakker om. Så det er vel kun godt for TC. Har selv købt en pv60'er derinde og har ikke haft nogen problemer med noget som helst. De virkede meget imødekommende og har kun hørt godt om TC.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg vil da også gerne lige tilføje en til listen her.

Jeg var inde i den nye TC på Vesterbrogade i forbindelse med køb af en ny DLS sub. Jeg ville i denne forbindelse også gerne høre en Yamaha RX-V659 sammen med nogle andre DLS højttalere og det sluttede han til. Servicen var super og ekspedienten var ærlig, entusiastisk og så vidste han ikke mindst, hvad han snakkede om.

Det var en meget positiv oplevelse.