Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kolvig skrev:Jamen ingen tvivl om at design er en smagssag. - Jeg synes så bare at det er et forkert område at fokusere på.... Og når det kommer dertil at et TV skal hænge på væggen. Så vil der ikke være nævneværdig forskel i om TV'et er 1 eller 3cm. bare beslaget får TV'et et par cm ud fra væggen, så vi snakker måske mere 3 og 5cm.... Fløjtende ligegyldigt, hvis du spørger mig...:-)

Det er måske forkert at bruge "brugervenlighed" omkring om udviklingen af ekstra features. Men det var sådan ment...:-)
Du snakker om TV'ets tykkelse - jeg snakker om rammens bredde. Vi er enige i, at tykkelsen ikke er specielt interessant længere, men hvis man hænger TV'et på væggen, så ville JEG sætte pris på, at rammen er minimeret da den i forvejen er ufattelig plastic-agtig på Samsungs TV.
Af Kolvig
Yakken, at du gerne vil have en så lille ramme som overhovedet muligt. Fordi at rammen ellers ser plastik agtig ud. - Det kan jeg sagtens forstå og ingen tvivl om at jeg vil vælge på samme måde...

Men hvis jeg lige må vende tilbage til rammen på et billede, så er det jo også yderst sjældent at man vælger en sort plastik ramme, med mindre det er til børneværelset...:-)

Jeg må også indrømme at jeg sad kun og udtalte mig ud fra Samsung's 8 og 9'er serie, da jeg selv har et UE65C8705 stående. Dette TV har en efter min mening en usædvanlig flot Aluramme omkring sig og den vil jeg godt nok være ked af at den skulle forsvinde og det er derfor jeg siger at der er ikke mange der synes deres billeder er pæne uden det sidder i en pæn matchende ramme. Og derfor tror jeg det rammeløse eller tanken derhenimod er et fænomen som forsvinder om meget kort tid. Det er spændende så længe der kan laves nye grænser. Men lur mig om ikke rammen snart er tilbage igen. Men lad os håbe at rammen bliver mere eksklusiv, når den dag kommer....:-)
Af Colt
jeg giver dig helt ret i at 8705'erens alu ramme er flot.. Men den passer på ingen måde ind hos mig med gråt. Da jeg kører hvid / sort / rød team og betalet lidt ekstra for at holde det sådan :)

Så jeg kan godt se at du har et flot tv og ramme der.. Men jeg ender med nogen af plastik rammerne i sort på fx. 7705 hvor det any day for mig, ville være at fortrække LG's infinity look eller det nye look uden rammer og så enda en større skærm :)