xenon skrev:
ehm... jeg købte en G7 da min gamle IE 3.0 holdt op med at fungere - jeg måtte levere den tilbage efter een måned da den var lat for tung - og desuden ikke passede særligt godt til min hånd... synes bare lige jeg ville pointere at den er MEGET tung - den har jo battteri i, så self. er den tung... den er dog god til redigerings arbejde da den har 2 scollwheels - jeg arbejder med lyd og der var det lækert nok - men den er altså tung i det
Hmm den har altså ikke to scrollwheels?
mht. vægt, så var jeg vandt til en MouseMan Cordless Pro med to AA batterier, og i forhold til den, er den meget let, men det er nu ikke mht. hvor meget den vejer på vægten, men hvor tung den er at bruge.
Den har jo teflon føder, noget af det glatteste der findes, og hvis du lige som mig laver din egen musemåtte ud af teflon også, så er det som at svæve på en luftpude
Men vil foreslå dig at tage ind til en professionel computer forretning (ikke fona, expert el. sådan noget) og prøve dem. Der er mange steder hvor du kan få lov til at prøve dem før du køber. Ellers kan du jo også bare købe over nettet og så bruge din fortrydelses ret.