Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af IT-Bruger
Hvad ville I mene er bedst at vælge, hvis valget stod mellem et V20 og et G30? Prisen for disse to TV vil ved lanceringen af G30 ligge i samme leje.

Måske ville nogle mene det er mere end svært da G30 ikke er testet endnu - derfor kunne jeg også spørge: hvad er bedst mellem V10 og et G20?

Det er primært billedkvalitet der fokuseres på (men ikke udelukkende).
Af MKT
Du skal godt nok ikke læse mange tråde for selv at finde svaret på det!

Med det sagt. G20 er bedre end V10. Der er tests af både v10 og g20 her på siden!!

Som skrevet i 15 andre tråde kan der ikke siges noget om G30 før der kommer test's af den.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Takker for svaret. Med den hastige udvikling i plasma-panelerne, så tror jeg også det er ret sandsynligt at det kan svare sig, at vente på en G30, fremfor at købe et V20 nu. Især nu hvor du skriver G20 overgår V10.

Glæder mig til test-crewet får sat kløerne i et G30 og tester det i alle led og kanter..... O_O
Af eXeel
JEg står i samme situation som dig. Det der trækker ved V20eren er udseendet, ikke rigtig andet.
Nu ser jeg når G30 anmeldelsen kommer og så træffer jeg et valg der. Det er svært :)
Af THM
vil forvente at G30 kommer til at performe meget lig V20, men det er kun et gæt :)
Af eXeel
Hvis det er tilfældet, så fænger V20 da den er meget flottere at se på (rammen omkring). Men så er der naturligvis ikke trådløs internet dongle med, mener jeg. Den ser ud til at være dyr... Hm :) Svært...
Af red_martians
noget der er spændende er at V20 har pro-panel. Det giver betydeligt færre refleksioner og dybere sort i dagtimerne end ikke pro'erne.
Om G30 når V20's pro-panel på de punkter, det tror jeg ikke. Der skal man op og ha en V30.
At en G30 så måske vil klare sig bedre i aftentimerne er så nok noget helt andet.
Af bent Soele
Jeg fik nu en trådløs internet dongle med da jeg købte min 50"v20 og den lå pakket med i kassen så det tror jeg er standard.
Af eXeel
bent Soele skrev:Jeg fik nu en trådløs internet dongle med da jeg købte min 50"v20 og den lå pakket med i kassen så det tror jeg er standard.
Okay, godt at vide :)