Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af torak
Skal have anskaffet mig et nyt TV, regner ikke med at købe et 3d TV. Skal være 36-42". 40 ville passe mig godt.

Budget max 10.000

Havde lidt kig på det her, nogen der kender noget til det?

Har ikke kunnet finde nogen anmeldelser.

http://www.expert.dk/da/TvVideo/led-tv/ ... 86381.aspx'

Om muligt må i gerne holde jeg til TV fra Expert, da de kører med rente og gebyr frit lån resten af marts, så regner med at købe et TV og betale over 1 år, nu når man ikke kommer til at betale ekstra.
Af THM
det er for dyrt for en 6serie
Af torak
Kan du anbefale andre TV hos Expert der er bedre til en pris på ca 10.000?
Af THM
syntes generelt xpert ser alt for dyre ud på deres webside du kan nok spare 3000kr andre steder på nogle af tv'ene, så er det stadig billigere at låne i banken med renter...
panasonic GT20E er nok det bedste på xpert siden til 10k, men det er ikke led(lcd), men plasma
Af torak
Surt, synes ellers generalt at Expert var blevet billigere på andre områder, åbenbart ikke TV så.

Var sku lidt ærgeligt eftersom deres tilbud udløber her den 30. marts.

Har som sådan ikke noget med at det skal være LED, plasma er også ok, det skal bare være det bedste til prisen.

3000 er jo en del at give for meget :(
Af torak
Ville det Panasonic TV så være et godt køb, eller hvordan er det?

I er meget velkommne til at komme med flere forslag, og som sagt meget gerne fra Expert hvis der er noget fornuftigt. Det gør ikke noget det er lidt dyre, bare man for noget for pengene.
Af THM
torak skrev:Ville det Panasonic TV så være et godt køb, eller hvordan er det?

I er meget velkommne til at komme med flere forslag, og som sagt meget gerne fra Expert hvis der er noget fornuftigt. Det gør ikke noget det er lidt dyre, bare man for noget for pengene.
gt20 er anmeldt her på siden, og er det jeg vil vurdere kan levere den bedste billedekvalitet til 10000, af de tv jeg fandt på expert.dk
philips 8605h er et rimeligt alternativ på lcd fronten, den er også anmeldt her på siden.
der er fordele og ulemper ved dem begge, så det om at vurdere hvad der passer dig bedst :)
Af torak
ok tak, vil se på det.

Hvordan vil du generelt rangere de 3 ?

Samsungen, Panasonic og Philips?

Det primære jeg går efter er billede kvalitet, sekundært at man kan sætte PC til og eventuelt game på tvet.

3d er selvfølgeligt en bonus hvis det virker godt, men primært det ovennævnte jeg vægter.
Af THM
torak skrev:ok tak, vil se på det.

Hvordan vil du generelt rangere de 3 ?

Samsungen, Panasonic og Philips?

Det primære jeg går efter er billede kvalitet, sekundært at man kan sætte PC til og eventuelt game på tvet.

3d er selvfølgeligt en bonus hvis det virker godt, men primært det ovennævnte jeg vægter.
jeg vil rangere de 3 således:
1. Panasonic
2. Philips
3. samsungen

hvis du vil bruge den som computer "monitor" og have skrivebord eller andet statisk stående tit(og længe) skal du vælge lcd.
Af torak
Ok, som jeg har forstået det følger der ikke 3d briller med når man køber panasonic tvet, er det ikke noget med at sådanne briller koster 1000kr stykket ?: (
Af THM
torak skrev:Ok, som jeg har forstået det følger der ikke 3d briller med når man køber panasonic tvet, er det ikke noget med at sådanne briller koster 1000kr stykket ?: (
jo er eksl. briller. ved ik hvad briller koster, men det nok ik helt ved siden af.
GT20 kan fås hos av-connection til 7000kr inkl. forsendelse, hvis du melder dig gratis ind, inden køb får du et halvt års garanti oveni så vidt jeg er orienteret :)
Af torak
Tja, hvis Expert er så meget dyere end alle andre, kunne det være jeg skulle overveje det...

Ville bare passe mig utroligt godt at betale over et års tid :d

Men 3000kr forskel er jo utroligt meget. Undre mig de ikke har nogen bedre priser hos Expert, der er slet ingen tv der inde mellem 8.000 og 15.000 der er prissat rigtigt ? :D
Af kevin-kristense
Elgiganten har også et tilbud, hvor du kan afbetale alt hvad du køber i butikken (alt over 2.000,- tror jeg). Du kunne evt. købe fjernsynet derinde så, da de gerne er lidt billgere end Expert.

Hvis du vil have LCD eller LED, er det nok bedst at vælge LCD mht. clouding på de fleste Edge-LED tv.. Der ville jeg nok gå efter Samsung C755, som kan erhverves til ca. 6.000,-

Men ellers giver plasma det bedste billede. Så vi jeg nok gå efter en G20 eller V20. Begge tv er super gode.
Af THM
torak skrev:Tja, hvis Expert er så meget dyere end alle andre, kunne det være jeg skulle overveje det...

Ville bare passe mig utroligt godt at betale over et års tid :d

Men 3000kr forskel er jo utroligt meget. Undre mig de ikke har nogen bedre priser hos Expert, der er slet ingen tv der inde mellem 8.000 og 15.000 der er prissat rigtigt ? :D
nej undrer mig også over at philips 8605h koster det samme uanset om man køber 32" eller 37" :D
fristes til at tro de bare ikke har styr på deres nethandel.
de var dog heller ik konkurencedygtige da jeg købte mit g20, selv da jeg pressede prisen var den stadig 1400 over hifi-klubbens medlemspris...