Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Da jeg er lige er flyttet, og min pc nu står meget langt væk fra anlæg/tv i stuen(og det er umuligt at trække kabler)

hvilke muligheder har jeg så for at se film fra min pc på tv'et, eller høre musik fra pc'en til anlægget?

mit tv er et Panasonic TX-P42X10Y

kan det gøres trådløst eller hvordan? har ikke den store knowhow mht det her.

nogen der ved how to do?
Af mhca
I så fald ville jeg nok kigge på en form for trådløs medie-afspiller. Noget i stil med Boxee eller WD TV live. Men jeg har ikke undersøgt mulighederne for at køre det trådløst på dem. Og ofte synes jeg at musikafspillerdelen ofte halter en del i sådanne medieafspillere.
Af Nicklas A
Man kan få et trådløst HDMI sæt har jeg set.

Men det er ikke noget der er billigt, ca 3000kr.

Og kender ikke til hvordan det virker, ikke andet end jeg har læst mig frem til.

Men det fede ved det er at du ikke skal have flere ting tændt af gangen.

Jeg har en PS3 som jeg pt køre alt musikken over fra min PC.
Men det er sq lidt besværligt, for når jeg gerne vil høre noget musik fra pc´en, skal jeg tænde for tv´et, tænde for PS3´eren og finde musikken frem på ps3´eren, slukke tv´et igen og når albummet er færdigt, skal man tænde tv´et igen osv.
Lidt for besværligt synes jeg.
Af Dsoder
okay, så er den eneste mulighed at trække kabler..:|

jeg tænker at jeg vil bestille nogle kabler fra av-cables.dk , men hvilke kabler skal jeg bruge?

hvad hedder det kabel fra mit tv-out til tv

og hvad hedder det fra lydkortet til forstærker? det er et stik som går ud i 2 stik og bliver sat i phono.
Af Linnebjerg
nu springer jeg lige ind :-)

får mit nye le40c755 på onsdag. hvad er der af muligheder for at se film trådløst på sådan en skærm???

Ved godt man kan rippe en dvd til usb og bruge det, men kan man bruge en ekstern server (hvis den hedder det :-) ) ligge alle sine film, musiknumre osv derpå og så se/høre det på tvet?? trådløst??

hvis ja.. hvordan??

Jeg har nul og niks forstand på servere osv:-)