Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Linnebjerg
Hej hej.
Kan man få en gratis app til desire, der kan fjernbetjene et Samsung tv??

Ved man kan få en til Samsung galaxy s, men en Google søgning har ikke gjort MIG klogere på desire...
Af jesperr
ja det kan man godt.søg på android marked efter samygo men vær opmæerksom på at der skal sidde et lan kabel i fjernsyn. :)

mvh jesper
Af Linnebjerg
Hej Jesper...

Tak for svaret :-)
Af Linnebjerg
kan man ikke få en remote app hvis man bruger trådløs forbindelse til tvet??

Går ud fra tvet kan de samme "net ting" uanset det er trådløst eller kablet??
Af mhca
Jeg har ikke med iPod og Samsungs app oplevet forskel på, om man kører kablet eller trådløst.
Jeg er ret overbevist om, at TV'et blot skal have en IP-adresse.
Af Linnebjerg
halløj..

nu er det jo ikke en samsung eller iphone jeg har...

hvis jeg, med min htc desire, skal kunne skifte kanal på min Samsung skærm... hvad gør jeg så??
Af selliah
programmet er det samme. Android versionen virker nøjagtig ens med apple udgaven :)
Af Linnebjerg
ok... så jeg skal hente samygo???

hvordan giver man et tv en ip adresse??

tvet skal have en ip adresse, så skal jeg hente samygo og så skulle det virke eller?? også trådløst??
Af selliah
Tv'ets ip-adresse kan du meget sandsynligt se under indstillingerne for trådløst net i tv'ets menu.
Og ja umiddelbart, så skulle det virke. Jeg har ikke selv kendskab til programmet men det er den måde det forgår på med andre programmer :)
Af netfors
Samygo er, så vidt jeg kan se, kun til B-serien. Altså Samsung tv fra 2009?
App'en der hedder Samsung tv remote, virker pt. kun til samsung telefoner :(
Men der står at den snart vil blive opdateret til andre android telefoner. Desværre er "snart" et meget vidt begreb :s
Af Linnebjerg
Takker for svarene..

Nu er det så bare at vente til tvet kommer....
Samygo er, så vidt jeg kan se, kun til B-serien. Altså Samsung tv fra 2009?
App'en der hedder Samsung tv remote, virker pt. kun til samsung telefoner
Men der står at den snart vil blive opdateret til andre android telefoner. Desværre er "snart" et meget vidt begreb
ja samsung er ikke de hurtigste på planeten til at sende hverken opdateringer eller andet ud :D

Jeg venter og ser hvad der dukker op.. er der nogen der får kendskab til noget nyt så skriv endelig