Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ok_karma
Jeg har brug for nogle nye antennekabler til mine to TV. Grunden til dette er dels at jeg oplever udfald på TV signalet både som følge af mekanisk og atmosfærisk støj samt støj fra el kabler mm. Desuden vil jeg gerne have kabler med vinklede stik (i hvert fald i den ene ende).

Det jeg søger er altså kabler, der er bedre skærmet end de nuværende (almindelige billige antennekabler) og gerne med vinkelstik eller alternativt en vinkel adapter.

Ovenstående er måske ikke så svært at finde, men jeg er også lidt kræsen med længderne, og det er her jeg har brug for hjælp. Jeg gider nemlig ikke have aaaalt for lange kabler, der ligger og roder bag tv'et, så jeg har brug for noget der enten er lavet på specialmål eller noget der specifikt er i størrelserne:
- 3,5 - 4 m
- 6,5 - 7 m

Jeg kan ikke helt finde det jeg ønsker på de sider der typisk popper frem på google når jeg søger kabler, så er der nogen, der evt. kan anbefale andre steder?
Af ok_karma
Jeg er vist bare blevet blind - AV Cables har ingen problemer med at sælge mig metermål O_O :)