Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyaa
Marlowe skrev:
skumle skrev:Det er godt nok kun et V20 der er til salg for 8,5K men i løbet af sidste uge er 2 stk's VT20 blive solgt for 9K.
Nypris for V20 50" er også kun 10.5K... Til gengæld er der en optimist der prøver at sælge et VT20 50" i dba for 15000kr O_O
hvor koster det 10500??
Af Colt
tommyaa skrev:
skumle skrev:Det er godt nok kun et V20 der er til salg for 8,5K men i løbet af sidste uge er 2 stk's VT20 blive solgt for 9K.

Tror heller ikke på at prisen ligefrem bliver højere men det er et lækkert TV.
hvorfra ved du hvad andre folk har solgt til og hvorfor?? jeg ville mene et vt20 er mere end 8500-9000 værd (og nej har ikke et selv) hvis et vt30 kommer til at koste 20k må et vt20 stadig være mere end 9k værd
Jeg følger da også med på div. salgs tråde her og andre steder.. Da der måske er noget der passer ind..

Og beder man om en vurdering.. Er det da et kanon udgangspunkt at fortælle hvad man sidst har set tingene gå for. Div. Steder.
Af dr_gonzo
jeg synes også at det er ganske fint, at folk fortæller var de har set tv'et blive solgt for. Jeg konkluderer så bare at jeg ikke ønsker at sælge mit for de priser. Nu er det jo ikke en salgstråd, men en vurderingstråd.