Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af blacks world
yakken i har nogle virkelige gode test har læst dem mange gange er bare stadig i tvil om hvad jeg skal købe og om jeg skal vente til de nye modeler kommer ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det nye vil næsten med garanti være bedre og dyrere. Køb når du synes prisen passer og behovet er der. Du vil ikke kunne få eks. VT30 til samme pris når den lanceres.
Af blacks world
yakken tak for dit svar det lyder i mine øje til at nu er et godt tidspunkt at købe på så mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal købe er dog ret sikker på at det skal være en størelse 50 jeg skal ha fat i da 3D er best på et stort tv
Af xcardman
husk og købe en blu-ray afspiller med 3D
samt du skal støve noget materiale frem, det er der ikke meget af

uden det, kan du ikke bruge 3d til noget
ved så ikke om nogen tv stationer er begyndt og sende i 3D som en valg mulighed

TX-P50VT20 er den bedste 3D skærm du kan få
samt godt du køber en 50 tommer
jo stærre skærm jo bedre 3D effekt
Af selliah
Nu skal du lige være opmærksom på at 3D effekten er forskellig på diverse film da det er meget få film der er optaget i 3D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, desværre ikke. Du må nok læse dig frem til det i fora som dette i stedet. Der er mange 3D konverteringer af 2D film på markedet, men da disse ikke er optaget i 3D, så er effekten ofte noget tam. Du skal være velkommen til at oprette en dedikeret tråd i forum til at indamle oplysninger om hvad der er ægte og hvad der ikke er.
Af netfors
Så lige dette her link fra fra et af de andre forum....Det ser ud til at være en god hjælp til at finde de "gode" 3D film :D
http://realorfake3d.com/
Brugeravatar
Af David Munch
netfors skrev:Så lige dette her link fra fra et af de andre forum....Det ser ud til at være en god hjælp til at finde de "gode" 3D film :D
http://realorfake3d.com/
Viser også lidt om hvor ligegyldigt det er med 3D TV pt.. ;)
Af xcardman
det er også min mening

men så er det jo heldigt en vt20 viser et fremragende 2D billede