Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MicBWH
Tillykke med skærmen..

Modtog også mit PSc7705 i dag (Bestilt ved Wupti)

Jeg ledte efter foden et godt stykke tid.. Hehe. Ja den sad så i en af flamingo stykkerne. Sammen med den sad og vejledningen til hvordan den skulle monteres :-)

Dog har jeg ikke modtaget nogen kasse med briller endnu. Men manden fra Budstikken sage at han kun kørte med pakker over 30kg. Så den kommer nok i morgen sammen med min eksterne HDD.

Og det er jo en fantastisk TV. Men har dog store problemer med lag når der spilles PS3. Bliver simpelthen irriteret over det. Så håber jeg finder en løsning.

Har også brugt indstillingerne fra Dennisthomsen.dk og de næste par dage vil vel vise hvor tilfreds jeg er. Men får jeg løst problemet med PS3 tror jeg glæden ingen ende vil tag.
Af Mysen
MicBWH skrev:Tillykke med skærmen..

Jeg ledte efter foden et godt stykke tid.. Hehe. Ja den sad så i en af flamingo stykkerne. Sammen med den sad og vejledningen til hvordan den skulle monteres :-)

Dog har jeg ikke modtaget nogen kasse med briller endnu. Men manden fra Budstikken sage at han kun kørte med pakker over 30kg. Så den kommer nok i morgen sammen med min eksterne HDD.

Og det er jo en fantastisk TV. Men har dog store problemer med lag når der spilles PS3. Bliver simpelthen irriteret over det. Så håber jeg finder en løsning.

Har også brugt indstillingerne fra Dennisthomsen.dk og de næste par dage vil vel vise hvor tilfreds jeg er. Men får jeg løst problemet med PS3 tror jeg glæden ingen ende vil tag.
Hej.
Tillykke med købet ;)

Menu-->indstillinger--> generelt --> spiltilstand

Så falder lag til det mindste skærmen kan præstere. Vist nok ca. 20 ms.
Af kinoha
MicBWH skrev:
Tillykke med skærmen..

Tillykke med tv'et.
Jeg har pakket mit sammen igen, og venter på at det bliver afhentet (vil ikke have et tv jeg har på fornemmelsen er brugt).
Ja, jeg fandt også noget til foden i flamingoen, men ingen vejledning til at samle.

Så nu har jeg en stor kasse stående med et fedt tv - og glor på min 28" i 10 dage :-((
Af MicBWH
Mysen skrev:
Hej.
Tillykke med købet ;)

Menu-->indstillinger--> generelt --> spiltilstand

Så falder lag til det mindste skærmen kan præstere. Vist nok ca. 20 ms.
Mange tak :-)
For ½ time siden leverede GLS mit TV, og denne gang ser det ikke ud til at være et "brugt", så nu skal jeg igang med at samle og sætte op.

Der er 3 ferritkerner med, og jeg syntes ikke instruktionsbogen fortæller ret godt hvor/hvordan de monteres.
Hvis jeg kigger på billederne i instrukstionsbogen, viser den at der skal sidde en grå og en sort på LAN-kabel, nærmest som om de skal sidde i forlængelse af hinanden ved routeren. Er det rigtigt ?

Strømstikket er vist med en sort ferritkerne, under 5 cm fra udgangen på tv.

Hvordan er "kabelgangen" i ferritkernerne ? Hvordan skal de føres igennem?

Prøvede at kontakte Samsung support - fed hjælp eller noget. Stillede samme spm., og efter at han havde undersøgt det, fik jeg svaret "den sorte skal på strømledningen"... Halloooo, jeg spurgte så IGEN hvad de 2 andre skulle bruges til - det vidste han ikke.

Er der nogen der kan hjælpe ?
Af Jens525
Følger lige med her..
Har ikke monteret nogen ferrit kerner på nogen af mine kabler.
Af MicBWH
Har hellere ikke brugt de magnet dimser der. Men mener du skal køre ledningen rundt om 2 gange så det passer i de 2 spor der er i den.