Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har efter lang tids søgen efter et nyt fjernsyn kastet min kærlighed på LG 47LE850N. Jeg har dog indtil videre kun kunnet finde dette fjernsyn i Elgiganten (16.995 DKK) og har derudover fundet det på CineMagic.dk (11.995 - dog ikke på lager). Er der en speciel grund til at dette fjernsyn ikke bliver solgt andre steder ? Er det på vej ud af markedet ? Håber nogen kan svare mig.

Derudover undrer det mig at CineMagic kan sælge det 5.000 DKK billigere end Elgiganten - er der nogen der har prøvet at handle hos CineMagic?

Mvh

Anders Rasmussen
Af Ronni R.
Cinemagic har ikke skærmen... de gjorde det samme med 47lx950 for at presse prisen hos EG.
Af Spentrup
Vil det sige at hvis jeg køber fjernsynet hos CineMagic, så vender de tilbage og siger de ikk kan levere alligevel?
Af Ronni R.
hehe.. du skal være velkommen til at lægge 12.000 hos dem :) mine tanker henledes bare på alphaview :)

jeg ved ikke hvad de gør.. men deres lagerstatus har i laaang lang tid været "ikke på lager" på lg skærme.. men giv dem et kald.. det kan jo være de bare hiver skærmen fra en grossist af en slags.

vær dog opmærksom på om du får LG service ala. den man får i butikkerne.
Af Spentrup
Tror måske lige jeg prøver at ringe til dem :)

Hvad er det for en speciel LG garanti du snakker om man får i butikkerne - er det ikke ganske almindelig garanti ifølge købeloven ?
Af Ronni R.
jeg har aldrig sagt garanti :) det hedder service :)

Jeg tror såmænd godt at man kan få den samme service i netbutikkerne. men det er nu meget rart at høre dem for en sikkerheds skyld.

den indeholder service på hjemme adressen såfremt de ikke kan løse problemet over telefonen. det minder lidt om samsungs prestige service.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis der er tale om en 850N-model og ikke en 8500, så er skærmen omfattet af LG's onsite service. Det er ligegyldigt om den købes i en butik eller over nettet - den skal bare hedde 850N.