Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt
Hvis du læser tingene herinde.. Så vil du se jeg har skrevet, herover at jeg har disse "informationer" (som du kalder det) fra en Samsung medarbejder.. Som jeg underligt nok kender og taler med i ny og næ. Som er i den rigtige afdeling til at vide den slags.
Af maskus
Jeg syntes personligt at det er ærgeligt at du "vrager" plasma pga. (en) udtalelse. Jeg har selv g20'eren og har ingen problemer efter 2 timers spil, hver dag med samme spil... En mulighed her kunne være gt20 til ca. 7000 kr. eller lillebroderen g20 5800 kr. Jeg ville uden tøven vælge et plasma til dit forbrug...

Hvis plasma er udelukket er samsungs 650 sgu et meget godt bud.
Af PhDream
Colt skrev:Hvis du læser tingene herinde.. Så vil du se jeg har skrevet, herover at jeg har disse "informationer" (som du kalder det) fra en Samsung medarbejder.. Som jeg underligt nok kender og taler med i ny og næ. Som er i den rigtige afdeling til at vide den slags.
Du slynger en masse "info" ud, som du åbenbart er den eneste, der kender noget til. Nårh jo, dig og medarbejderen fra Samsung.

Er der andre end jer to, der har kendskab til disse historier? Evt. på skrift, så vi andre også kan se dem?
Af Colt
De skal jo sikkert nok komme når tid er.. Men for at være ærlig så sidder jeg ikke og bedre ham sende en mail til mig med disse informationer for at kunne bekræfte dem over for lige nettop dig.

Om du tror eller ikke tror på hvad der bliver sagt raver mig en høstak ærlig talt.

Nu gik samtalen på at man evt. skulle vente på OLED eller købe et tv nu.. Hvorefter jeg fortæller at det er mere relevant at købe tv'et nu.

Men du kan jo evt. se lidt på de nye modeller fra div. firma'er som der er så flot fyldt op på herinde.. Og se om du kan finde en OLED skærm i mængden.. Da det jo nu er ved at være lidt tid siden de kom frem.

Når det så kommer til "info" tror du så ikke der forgår en masse på div. modeler / teknologi osv. før vi andre får den "info" af prodrukcenten?
Ved også at min buddy inde fra Samsung allerede i november randte og gjorde klar til sit nye tv efter de nye modeller som han havde set oplæg til.. Men det er vel så også noget de skal ligge ud på skrift så den "info" kan bekræftes for dig..