Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt
Efter min ide om et Samsung UE46c6005 gik total i vasken efter den høje in-put lag (sur erfaring)
Søger jeg nu et nyt tv til pc monitor..

Skal være LED da jeg max vil have det 4cm i røven.. Da det skal hænge på vægen som går lidt ud i stuen.. Så kommer til at virke som billed ramme også.. Så tykkelsen er indiskutabelt..

Har læst en masse på avforums og andre steder om div. led's in-put lag.. Og det er lidt af en jungle..
Har fået bekræftet af @Rasmus han nu vil smide det med i de nye tests herinde.. Men da jeg ikke kan vente på dette.

Håber jeg på der måske er nogen med lidt erfaring eller viden jeg mangler til at finde et 40-47'' tv til pc skærm, og til fair penge :)
Af Colt
uforskammet bump.
Af Mysen
Sharp LE820?

HX800 skulle være nede på omtrent 30ms input lag.
Af Colt
Der er vi ude i 2 mærker jeg overhovedet ikke har set på..

Bør man næsten slå op.

Danke kwall
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Begge er testet her på siden. LE820 hedder 824 i dag.
Af Colt
:) ja men som jeg også talte med Rasmus om så er de uden in-put timer..

Jeg har godt set Sharp klarer sig godt i test's herinde..

Men er der også andre der gør med en grum in-put lag..

:)

Men de bliver begge lige set på med prisen også nu..
Syntes dog små 10.000 er mange penge for et 46' når det kun bliver køb for HD og in-put lag :)
Af Mysen
Sharps tv er blevet målt gentagne gange på avforums.com, fordi anmelderen ikke kunne forstå, at han ikke kunne registrere input lag. Han fik den dog til at måle 10 ms, da den målte højest...

Sonys er også blevet målt til ca 30ms, men der er måske overkill, når den bare skal bruges som computerskærm.
Af Colt
Ja har set lidt på dem. Men de falder slet ikke i min smag :/

Øjet registeret jo til 30ms og derefter. Så vil sige alt under 40ms er målet..

Har pt. set meget på disse to skærme: 42le8500 som jeg finder en del blandet in-put lag svar på..

Og så er der den nye 42LE730N som jeg intet finder på..

Er lidt vild med designet og at de holder sig på den anden side af 8000,- når vi kun taler 42 tommer.

Med 47LE530N får jeg så de ekstra 5 tommer til samme pris..

Men igen helt umuligt for mig at google frem til in-put lag på disse modeller.

Så hvis nogen skulle kende noget til in-put lag tiden på disse 3 modeller ville det blive påskønnet. :)
Af THM
har oplevet voldsom backlight bleed på le530n hvis det har noget at sige. til gengæld har ejeren ikke brokket sig over inputlag ved ps3 spil, det betyder dog ikke at du ikke vil bemærke det, da han ikke ligefrem kan siges at være kritisk over for sit tv ;)
Af Colt
Det lader jo til den er tæt på at være udelukket så.

Men kunne stadig være interessant med noget in-put ms på modellerne!