Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af kerovan
Skal have bestilt mig et LG 50PK950

Havde egentlig tænkt mig at bestille det fra dustinhome da de har det til en rimelig favorabel pris
6.997

Men hvor stor er fordelen ved at få fat i en "N" version ? tænker mere på pixel garanti og den slags, er man helt på herrens mark hvis man køber det fra dustinhome ?, eller ville man være helt og aldeles bedst stillet hvis man køber den nordiske model ?

Kan det med andre ord, svare sig at spare de penge på at købe en ikke nordisk model, frem for at købe den nordiske ?

Og skal også samtidig bruge et vægbeslag som kan vinkles 15gr, men som ikke koster alverdens, nogen der har nogle gode erfaringer med de lidt "billigere" af slagsen ?
Af ok_karma
kerovan skrev: Men hvor stor er fordelen ved at få fat i en "N" version ? tænker mere på pixel garanti og den slags, er man helt på herrens mark hvis man køber det fra dustinhome ?, eller ville man være helt og aldeles bedst stillet hvis man køber den nordiske model ?

Kan det med andre ord, svare sig at spare de penge på at købe en ikke nordisk model, frem for at købe den nordiske ?
Du kan evt. kigge de sidste par indlæg i denne tråd :)
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Med den service du tilsyneladende får hos Dustin, i forhold til den besparelse der er på at købe "ikke-N", så syntes jeg personligt ikke det kan betale sig at købe N-modellen.
Af Mxee
ok_karma skrev:
kerovan skrev: Men hvor stor er fordelen ved at få fat i en "N" version ? tænker mere på pixel garanti og den slags, er man helt på herrens mark hvis man køber det fra dustinhome ?, eller ville man være helt og aldeles bedst stillet hvis man køber den nordiske model ?

Du kan evt. kigge de sidste par indlæg i denne tråd :)
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Med den service du tilsyneladende får hos Dustin, i forhold til den besparelse der er på at købe "ikke-N", så syntes jeg personligt ikke det kan betale sig at købe N-modellen.
Har lige købt et 50 pk760 hos redcoon. Det gik helt smertfrit og TV´et fungerer perfekt til alle danske kanaler samt HD. Der er heller ikke nogle pixelfejl.
Brugeravatar
Af kerovan
så er tv'et bestilt, så mangler jeg bare at bestille et fornuftigt vægbeslag.

Nogen der har et fornuftigt forslag til prisen, det må gerne have 15gr tilt funktion :)
Af ok_karma
Mxee skrev:Har lige købt et 50 pk760 hos redcoon. Det gik helt smertfrit og TV´et fungerer perfekt til alle danske kanaler samt HD. Der er heller ikke nogle pixelfejl.
Jeg var også meget tæt på at købe hos Redcoon - deres priser er vildt gode og jeg har fået hurtig og grundig respons via deres kundeservice. Dog blev jeg lidt bekymret over deres holdning til Pixel-fejl. fik denne mail fra dem - ISO-13406-2 vil som minimum være fulgt.
Den lyder på 8 lyse subpixels eller 8 mørke subpixels eller en kombination af de to som løber op i 19 sammenlagt.