Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey alle
Har lige købt en 46" Samsung LED 3D TV mener det hedder 7705. Men jeg vil selvfølgelig gerne have det hængt op, så slim fit som muligt.
Dog synes jeg det er lige flabet nok at Samsungs eget beslag koster 10% af tv'ets pris, (1100-1200kr)
Jeg har set flere kopier, til ca 300kr, hvilket jeg mener er mere fair for sådan et beslag.
MEN, er der nogen der har erfaringer med disse "no name" beslag
OG er der nogen der ved om Samsungs eget beslag, har en garanti der dækker hvis tvet falder ned fra deres "org" beslag, eller det går i stykker og tv'en falder ned?
For ellers er det jo komplet sindssygt at give 4x så meget for et beslag.
Af mhca
Ja, det er ret dyrt deres beslag.

Jeg tvivler på, at Samsung vil give nogen garanti mod at TV'et falder ned fra deres eget beslag. Hvis det skulle ske, så ville det højst sandsynligt skyldes, at man ikke har hængt det korrekt op.
Philbert skrev:Hey alle
Har lige købt en 46" Samsung LED 3D TV mener det hedder 7705. Men jeg vil selvfølgelig gerne have det hængt op, så slim fit som muligt.
Dog synes jeg det er lige flabet nok at Samsungs eget beslag koster 10% af tv'ets pris, (1100-1200kr)
Jeg har set flere kopier, til ca 300kr, hvilket jeg mener er mere fair for sådan et beslag.
MEN, er der nogen der har erfaringer med disse "no name" beslag
OG er der nogen der ved om Samsungs eget beslag, har en garanti der dækker hvis tvet falder ned fra deres "org" beslag, eller det går i stykker og tv'en falder ned?
For ellers er det jo komplet sindssygt at give 4x så meget for et beslag.
Skal ikke kunne sige om det er bedre eller værre men jeg har et originalt beslag fra Samsung du købe da jeg har solgt min 40b7050 skærm og nok ikke køber en Samsung.. Så smid en PB og så finder vi ud af noget hvis det er..
Af Philbert
Ja eller produkt fejl i ophænget, mener bare hvis de ikke har en slags garanti på deres ophæng overfor deres tv, er der på ingen måde grund til at give så mange penge for deres ophæng. Det er jo ikke ligefrem raketvidenskab og binde sådan en kevlarsnor imellem to skiver, hvilket de andre producenter viser med deres priser.