Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Niels Martinsen
Hej

Jeg er blevet interesseret i Dells U2410, særligt i denne periode hvor man kan få den for 3800,-. Jeg har dog et spørgsmål til jer, der bruger den.

Min nuværende skærm (Samsung 205BW) har ikke en særlig stabil fod. Med det mener jeg, at hver gang mit skrivebord ryster, så ryster skærmhovedet uafhængigt også - med andre ord er punktet hvor skærm og fod mødes ikke særlig stabilt (jeg håber I forstår). Jeg bruger dagligt 3-4 koncentrerede timer ved skrivebordet, hvorpå skærmen står. Så hver gang jeg visker noget ud (eksempelvis), er det efterfulgt af en generende rystelyd.

Det lyder måske noget pjattet, men i længden er det faktisk ganske generende. Derfor vil jeg spørge jer med en U2410, om den har samme egenskab?

Mvh.
Af Bvb
Min virker ikke ustabil sidder og slår lidt til bordet og rusker lidt og kan da godt få den til og bevæge sig men syntes bestemt at foden virker robust og holder skærmen fint.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Min 2407WFP er sandsynligvis til salg efter weekenden, hvis du vil spare adskillige tusinde kroner og ikke har noget imod en ældre brugt model. Jeg tænkte i baner af 1200 kr.
Af Janik
Hej,

Foden på U2410 er fin stabil.
Derudover er der også mange indstillinger for foden, og skærmen kan endda sættes oprejst!