Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej :)

Jeg leder efter et TV som beskrevet ovenover (Størrelsen er jeg dog ikke helt sikker på, overvejer om et 32" vil være nok), der primært skal bruges til konsolspil, men dog også til film og almindelig TV. Jeg har brugt en del tid på især at kigge rundt i dette forum, og på internettet efter dette. Men det virker som om at hver gang jeg ser på et TV der virker fornuftigt, finder jeg ud af i en test, at det har et alt for højt input lag.

Nogle modeller jeg har set på er:

LG LE530N
LG LD750N
Samsung LE40C755

Det lader dog til at de alle har et ret højt input lag, efter hvad jeg har kunne læse mig frem til af diverse tests.

Jeg har så kigget på 42LD450N, som ifølge hdtvtest.co.uk skulle have et lavt input lag: http://www.hdtvtest.co.uk/news/lg-32ld4 ... 120901.htm
Men hvordan vil billedkvaliteten være, nu når det jo er en af de billigere modeller?

Hvilket TV burde jeg købe? Håber i kan hjælpe mig lidt rundt i TV-junglen :D

EDIT: Har hørt at LE37C535 også skulle have lavt input lag?
Af DnB
Er der slet ikke nogen af jer flinke mennesker der gider hjælpe en stakkel som mig lidt på vej? :D
Af BrianH
Næææ... Det er et forum om fjernsyn, men de fleste er blevet så trætte af dem, at man ikke gider snakke om dem mere! (og så har de fleste andet at lave i weekenden)
Af PeterD
32": Panasonic L32 G10....Bestemt også en overvejelse værd, hvis det skal være andet end LG og Samsung , der sælges til dumping-priser overalt...

Sikkert svært at finde ,men hey: God kvalitet skal man jo lede efter.......

Philips er også en mulighed med deres 32" ........Er ofte også meget overset da koreanerne fører en aggresiv prisstrategi...
Af Steen Bay
PeterD skrev:32": Panasonic L32 G10....Bestemt også en overvejelse værd, hvis det skal være andet end LG og Samsung , der sælges til dumping-priser overalt...
Sikkert svært at finde ,men hey: God kvalitet skal man jo lede efter.......
2010 modellen L32G20 skulle dog være nem nok at finde. Den fås også i 37" og 42", endda til en yderst rimelig pris for tiden. Tror det vil være et rigtig fint køb, men hvad det har af input-lag, det ved jeg desværre ikke noget om.