04 mar 2011, 16:02
Det er svært at sige, hvor stor risikoen i virkeligheden er. C7705 har nogle minus punkter i form af retention og buzz. Nogle modeller lider voldsomt meget af dette, mens andre ikke har problemer. Mit eget tv er ikke lydløst ved hvide billeder, men med lyden tændt er det ikke et problem. Retention er der masser af, men det er sjældent et problem for mig. Hvis jeg jeg har spillet min søndag væk, så kører jeg bare rulleren lidt, og så er det væk igen.
Det er et meget solgt tv, og derfor er der også mange klager. Der er for mange klager, men efter min mening er det risikoen værd, især når man tænker på pris-billede-features pakken. Og så er det næsten ligeså tyndt som et edge-led.
internethandel giver 14 dages returret. Og elgigantens butikker gør ligeledes...
Det er et meget solgt tv, og derfor er der også mange klager. Der er for mange klager, men efter min mening er det risikoen værd, især når man tænker på pris-billede-features pakken. Og så er det næsten ligeså tyndt som et edge-led.
internethandel giver 14 dages returret. Og elgigantens butikker gør ligeledes...
Mangler hifi... - og penge til hifi!