Log ind med sociale netværk
02 mar 2011, 16:15
Jeg oplever pt. at nogle af mine MKV filer ikke kan afspilles gennem Samsung PC manager.
Nogen der har oplevet det?
Det er først for nyeligt jeg har oplevet det, indtil nu har det kørt uden problemer :\
tobj skrev:Mener du her via din USB harddisk?
Jeg har endnu ikke oplevet en mkv film som mit C8705 ikke kunne afspille, og uden artifacts vel at mærke.
.
Jeg oplever pt. at nogle af mine MKV filer ikke kan afspilles gennem Samsung PC manager.
Nogen der har oplevet det?
Det er først for nyeligt jeg har oplevet det, indtil nu har det kørt uden problemer :\
03 mar 2011, 08:57
Ikke endnu - hentede en (ny?) firmware ned fra 7/2 2011 fra Samsung hjemmeside - har ikke prøvet at opgradere endnu (troede egentligt at fjernsynet selv ville fortælle mig det - når nu den er på nettet!)
Er der i øvrigt nogen som kan anbefale et program som kan lave mkv fra DVD'er - og så smide unødvendige lydspor væk? Alternativt et program som kan tage en eksisterende mkv fil og fjerne et lydspor...
Vil helst have et program som kan begge så jeg slipper for at betale for 2 programmer (har makeMKV - men den kan ikke slette lydspor - eller fravælge lydspor når man laver sin mkv fil). Det vil også være rart at kunne skippe alt det menu-halløj, opstarts gejl og trailere til andre film...
Er der i øvrigt nogen som kan anbefale et program som kan lave mkv fra DVD'er - og så smide unødvendige lydspor væk? Alternativt et program som kan tage en eksisterende mkv fil og fjerne et lydspor...
Vil helst have et program som kan begge så jeg slipper for at betale for 2 programmer (har makeMKV - men den kan ikke slette lydspor - eller fravælge lydspor når man laver sin mkv fil). Det vil også være rart at kunne skippe alt det menu-halløj, opstarts gejl og trailere til andre film...
03 mar 2011, 12:40
http://www.videohelp.com/tools/MKVtoolnix
Selve programmet hedder "MkvMerge" Det er super. Du kan fjerne/tilføje både lyd og tekst filer.
Helmø skrev:Jeg bruger dette program til at redigere MKV filer..Mysen skrev:Man kan IKKE skifte lydspor. Jeg fjerner de forkerte lydspor vha. et program.Hvilket program bruger du - makeMKV som jeg hentede forleden synes ikke at kunne gøre det...
Selve programmet hedder "MkvMerge" Det er super. Du kan fjerne/tilføje både lyd og tekst filer.
03 mar 2011, 14:06
-Hvis det da ikke er en del af mkvtoolnix? Det husker jeg ikke helt.
netfors skrev:Åh, den overså jeg helt, at du spurgte om. Jeg bruger også "MkvMerge", men mit tilføjelsesprogram hedder mkvextractGUI2Helmø skrev:Jeg bruger dette program til at redigere MKV filer..Mysen skrev:Man kan IKKE skifte lydspor. Jeg fjerner de forkerte lydspor vha. et program.Hvilket program bruger du - makeMKV som jeg hentede forleden synes ikke at kunne gøre det...
-Hvis det da ikke er en del af mkvtoolnix? Det husker jeg ikke helt.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
05 mar 2011, 01:28
Har lige opgraderet til 3007 (havde 3006) har dog ingen anelse om hvad der er ændret/rettet - synes ikke der er meget info om det...
Har i øvrigt brugt MkvMerge - virker super. Fedt at det er gratis - er lidt utilfreds med at skulle betale 30 (eller var det $40) for makeMKV - findes der ikke et gratis program. Prøvede at hente ISO filen ind i mmg.exe (MkvMerge) men så ville den have mig til at indtaste fps...
Kan man få et program der kan det samme som makeMKV - men som er gratis?
Har i øvrigt brugt MkvMerge - virker super. Fedt at det er gratis - er lidt utilfreds med at skulle betale 30 (eller var det $40) for makeMKV - findes der ikke et gratis program. Prøvede at hente ISO filen ind i mmg.exe (MkvMerge) men så ville den have mig til at indtaste fps...
Kan man få et program der kan det samme som makeMKV - men som er gratis?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto