Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg behøber hjælp til det Samsung flatpanel-TV, som min nabo råder over.
1) Vi har alle i antenneforeningen fået You-see med digitale kanaler.
Hun bad mig hjælpe med kanalindstillingen og det gik glat: Først en digital kanalliste med ca. 30 kanaler, derefter mærkede vi 14 kanaler som "favoritter". I kanallisten optræder de da også med grønt hjerte, men hvordan aktiverer man favoritlisten fra fjernbetjeningen?
Hun ønsker kun at skifte mellem de 14 kanaler.
2) Kan man sortere i favoritlisten?
Selv om jeg har manualen (endda på dansk) kan jeg ikke finde ud af disse to ting, so please...
OVK skrev:Jeg behøber hjælp til det Samsung flatpanel-TV, som min nabo råder over.
1) Vi har alle i antenneforeningen fået You-see med digitale kanaler.
Hun bad mig hjælpe med kanalindstillingen og det gik glat: Først en digital kanalliste med ca. 30 kanaler, derefter mærkede vi 14 kanaler som "favoritter". I kanallisten optræder de da også med grønt hjerte, men hvordan aktiverer man favoritlisten fra fjernbetjeningen?
Hun ønsker kun at skifte mellem de 14 kanaler.
2) Kan man sortere i favoritlisten?
Selv om jeg har manualen (endda på dansk) kan jeg ikke finde ud af disse to ting, so please...
Jeg mener, at når man laver en favoritliste, så bruger tv'et den, uden
det er nødvendigt at aktivere noget.
Man kan sortere ved at markere kanalen i favoritlisten, trykke på Tools på fjernebetjeningen og vælge Edit channel no.
Hvis man navngiver kanalererne fra 1 og til så-mange-kanaler-man-nu-har, vil man undertiden blive advaret om at man er ved at overskrive et kanalnummer, men hvis det er en kanal man alligevel ikke kan se, kan man roligt sige ok til det.