Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
jeg stoler egentlig rimelig meget på hdtvtests.co.cu og deres anmelder, og den viser, at C9005 er bedre fordi den ikke har den samme mængde backlight bleeding. Spørgsmåler er bare om ikke C8705 er blevet bedre, siden den blev anmeldt. Der er i hvert fald flere brugere, der har beskrevet bedre 3D på deres C8705 efter en FW opdatering.
Senest rettet af Mysen 02 mar 2011, 21:34, rettet i alt 1 gang.
Af Andreasen88
Jeg var inde i Hifiklubben og snakke idag.. og jeg blev klart anbefalet at vente til 2011, da han ikke mente billedekvaliteten hang sammen med prisen, og fjernbetjeningen var elendig.. det er selvfølgelig ifølge ham, men selvom det var på tilbud, så mente han jeg skulle vente til 2011.. så det har jeg valgt at gøre :)
Men tak for hjælpen allesammen!
Af Andreasen88
Lige inden nogle begynder at spille smart, så ved jeg udmærket godt vi er i 2011, men mener selvfølgelig TV'et, som kommer her i 2011. :)
Af lennon
Andreasen88 skrev:Jeg var inde i Hifiklubben og snakke idag.. og jeg blev klart anbefalet at vente til 2011, da han ikke mente billedekvaliteten hang sammen med prisen, og fjernbetjeningen var elendig.. det er selvfølgelig ifølge ham, men selvom det var på tilbud, så mente han jeg skulle vente til 2011.. så det har jeg valgt at gøre :)
Men tak for hjælpen allesammen!
Der kommer jo ingen ny 9000serie . Mange af os er spændt på om fejlene i 8000 LCD/LED serien er rettet, - og hvor tæt dens billedkvalitet kommer på Samsungs top plasma, - som jo er deres bedste billedperformer . Personligt synes jeg at 8000 LCD/LED serien fremstår som et af markedets allerflotteste design, - og 55" er jo lige i øjet (B .
Af Mysen
lennon skrev:fremstår som et af markedets allerflotteste design, - og 55" er jo lige i øjet (B .
Den koster til gengæld ca. det samme som 55VT30 og så må man sige, den får kamp til stregen..
Når den er slukket, kan Panasonic dog ikke være med, selv om det går den rigtige vej for den del af deres plasma fjernsyn.