Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af GreenPea
33000,-, det lyder da en lille smule billigt for 92 tommer ;)
Af thomasjn
Jeg kan ikke lige se, er det et af deres LaserVue TV?
Brugeravatar
Af hans123
Det tror jeg

Eller måske et DLP TV Kommer nok aldrig til Danmark
Af purtsak
jeg kan heller ikke forstå at der ikke er en forhandler der tør at prøve at få nogle hjem for hvis man ikke gider projektor og hvis men vil have et tv der kan give bio stemning der hjemme og at man ikke f.eks har 65000kr+ til et lg 72tommer og jeg mener sgu at der er mange idag der har en hjemmebiograf som godt villle kunne leve med at det er tykt :)
Af Expert Jyderup
purtsak skrev:jeg kan heller ikke forstå at der ikke er en forhandler der tør at prøve at få nogle hjem for hvis man ikke gider projektor og hvis men vil have et tv der kan give bio stemning der hjemme og at man ikke f.eks har 65000kr+ til et lg 72tommer og jeg mener sgu at der er mange idag der har en hjemmebiograf som godt villle kunne leve med at det er tykt :)
Hvis der havde været mange som gerne ville ha dette så er jeg sikker på at det var taget til DK, men folk vil ha flade idag.
Af purtsak
der er da ikke nogen der har prøvet
Af purtsak
til min hjemme biograf vil jeg have etttttttttt stoooooooooooooort tv og så vil jeg skide på det er tykt jeg går mest op i billed kvalitet og størelse og til hjemme bioen er 60-65 for lille synes jeg og projektor larmer osv
Af purtsak
og til expert jeg kan da huske jeg tror det var samsung der solgte bagprojektions tv på 70 hvad tog forhandlere som jer for det 70000kr så jeg forstår sgu godt at tynde tv vandt nå de jo blev solgt billigere
Af Expert Jyderup
purtsak skrev:og til expert jeg kan da huske jeg tror det var samsung der solgte bagprojektions tv på 70 hvad tog forhandlere som jer for det 70000kr så jeg forstår sgu godt at tynde tv vandt nå de jo blev solgt billigere
Du har et i at vi HAR solgt bagprojektions tv, men det er ved at være nogle år siden. Er sikker på hvis det var noget der var efterspørgsel på så havde nogle af de store producenter haft dem på programmet idag, og det er der ikke, hvad jeg ved af. Og det handler jo om efterspørgsel.

Er dog ikke enig i at fladskærmene var billigere da bagprojektions tv var på sig højeste. Der kostede fladskærmene RIGTIG mange penge. Så det er et dårligt argument.
Af thomasjn
Jeg ville til enhver tid vælge et tykkere fjernsyn med bedre billedkvalitet, fremfor et tyndt fjernsyn, med ringere billedkvalitet.

Tror dog der er mange der vægter tyndere TV og design højere. Specielt hvis man køber fjernsyn i f.eks. bilka, og bedømmer billedkvaliteten efter hvad der står af specifikationer i reklamen.
Af purtsak
jeg mener nu at der er et marked for de her store tv måske ikke alle der vil have sådan et i stuen men hvis man som jeg har/får et stort film musik rum og 3d er bedre på laservuen beste farver og den farve og den sort den har skulle den have hele tvet leve tid altså uden tab af farve og sort så vidt jeg ved og så det vildeste er jo prisen hvis vi tager lg nye 72 ca 65000kr+ laservue 75tommer ca 35000kr :)
Af Expert Jyderup
purtsak skrev:jeg mener nu at der er et marked for de her store tv måske ikke alle der vil have sådan et i stuen men hvis man som jeg har/får et stort film musik rum og 3d er bedre på laservuen beste farver og den farve og den sort den har skulle den have hele tvet leve tid altså uden tab af farve og sort så vidt jeg ved og så det vildeste er jo prisen hvis vi tager lg nye 72 ca 65000kr+ laservue 75tommer ca 35000kr :)
Jeg synes det er svært at høre du bliver ved med at sige at den er bedre til en masse ting, uden (såvidt jeg ved) at have set den i virkeligheden. Kun på Youtube og et par tests. Men synes da du skal se at få købt det tv hjem som du så brændende gerne vil ha, så der ikke kommer flere tråde omkring det tv :) Jeg skal nok lade være at svare på trådene omkring det også så :D