Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit nuværende mangler dvb-c og mpeg4 og skal derfor have et nyt!
Nu er jeg overhovedet ikke ekspert på dette område , så har brug for lidt hjælp. Har kigget på dette samsung http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le ... 6333p.html ?

selvfølgelig pga prisen, det er jo vildt billigt, hvis det altså har hvad man skal bruge nogle år frem, for at kunne se alle kanaler via antenneforening.

Vil rigtig også gerne have forslag på andre, (skal også kunne bruge min ps2 på det).

Håber i kan hjælpe, for mine børn kan pt ikke se cartoon network mere... :)
Senest rettet af jc 28. feb 2011, 22:12, rettet i alt 1 gang.
Af Mysen
Intet tv, er sikret imod hvad fremtiden bringer. Men dette tv har dog de digitale tunere, der skal til, og det klarer sig også fint i test set i betragtning af prisen.
Til parabolfolket skal der dog boks til.
Af jc
Tusind tak for svar...
Lige et spørgsmål mere her: jeg er medlem af antenneforening i Aarhus hos stofa, og flere af disse kanaler er blevet digitale, så dem vil jeg kunne se med dette tv (uden køb nogen tuner osv...? og er det rigtigt at tv idag skal have noget der hedder dvb-t2 har læst noget omkring TV2??

Hvordan kan det være at det ovennævnte TV er så billigt?
:)
Af THM
fordi det er en af samsungs entry level modeller, det har faktisk været længere nede i pris på et tidspunkt...
Af jc
THM skrev:fordi det er en af samsungs entry level modeller, det har faktisk været længere nede i pris på et tidspunkt...
entry level, hvad betyder det? :)
Af THM
at det er deres billigste model, eller noget nær, der er vist også en 4 serie, men den er vist ikke så interessant :)
Af Mysen
Det er jo heller ikke lige så godt som et Samsung, der koster det dobbelte. Dog er tv'et godt til prisen, men det er altså ikke et kup, bare fordi man kan få et andet 40" tv fra samsung til 4x pengene.

Du har brug for den DVB-C tuner, der er i tv'et. Folk der har installeret en digital antenne på taget kan bekymre sig om DVB-t2 istedet.

Kort sagt så har du digitale kanaler, når du har sat stikket i tv'et ;)
Af jc
Mysen skrev:Det er jo heller ikke lige så godt som et Samsung, der koster det dobbelte. Dog er tv'et godt til prisen, men det er altså ikke et kup, bare fordi man kan få et andet 40" tv fra samsung til 4x pengene.

Du har brug for den DVB-C tuner, der er i tv'et. Folk der har installeret en digital antenne på taget kan bekymre sig om DVB-t2 istedet.

Kort sagt så har du digitale kanaler, når du har sat stikket i tv'et ;)

Tusind tak for svar allesammen :)