Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pqbm
Hej med jer
på jeres sony 2011 side står der at ovennævnte tv bliver lanceret marts/april, har prøvet at checke lidt på nettet men sonys hjemmeside siger intet om hvornår. Problemet er lige at jeg ikke har lyst til at vente en måned igen på et nyt tv :) .. hehe jeg er meget utålmodig. Så er der nogen der har en idé om det bliver i slutningen af marts eller her den kommende uge/næste uge? Ellers tror jeg bare jeg ''nøjes med en c7705 fra samsung, som har fået en del ros:)

MVH PQBM
Af pqbm
Ved jeg faktisk ikke, har prøvet at lede på deres hjemmeside men kan ikke finde lancerings-datoerne på de forskellige 2011 produkter, men det er vel brand centrene der får lanceret deres nye mærker først eller er det retail handelen? Ved ikke hvordan det var i 2010.
Af calletv
Prøv at ringe til deres kundeservice eller spørg i et SonyCenter.
Af Feierskov
Jeg kan næsten garantere at den "menige" Sony medarbejder fx. på en supportlinie ikke har nogen informationer om dette. Sidst jeg talte med dem havde de ikke andre informationer tilgængelige end dem der er offentliggjort på hjemmesiden. Forvent ikke meget information om den slags før engang midt i marts hvor der har været informationsmøder for Sony-ansatte.

Sony Centre kører på franchise basis og har derfor sandsynligvis ikke mere information end i andre butikker.