Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pepst
Nu da Panasonic har offentligt gjort deres nye TV, med priser og det hele, vil jeg lige høre om der er nogen der står og skal skifte deres "gamle" s20/g20 TV ud?

Mvh Pepst
Af Arki
Havde jeg faktisk overvejet, min min g20 har en mindre fejl og så længe den er der får jeg nok desværre ikke særligt meget for den :)

Skal lige have sendt den til rep så de kan se på den fejl :D
Af Pepst
Okay, hvad var/er der da galt med den? Jeg kunne måske godt være frisk efter rep :D
Af Arki
hehe :)

Den har en 8cm bredt bånd helt over i højre side af skærmen, hvor der forekommer flimmer. Det variere meget hvor voldsomt det er, og under film og sådan noget kan man ikke se det på afstand. I gt5 er det ret tydeligt fordi spillet har mange grå farver og der er det åbenbart tydeligere.

Skal udentvivl have sendt det til rep. garantien dækker og henter hjemme, så det er jo ren dovenskab at jeg ikke har fået gjort det endnu. men kan da godt få den sendt afsted for din skyld ;)

Fristrøm.
Af Pepst
Hehe, jamen det lyder da godt :D Hvad havde du tænkt dig sådan en skærm skulle koste?
Har forresten hørt, at nogle af g20'erne skulle lide af et højt støjniveau. Er dette tilfældet for din skærm?
Af Stefanjesp
Har en 50 tommer G20 som jeg gerne vil af med, små 3 mdr gammel.
Af Arki
Nu er den ihvertfald sendt til rep.

Har ærligt talt ikke nogen idé om hvad sådan en er værd idag. den bliver/blev vidst nok soldt for omkring 6000,- og så må den jo være et stykke under der, da den næsten er 1 år.

Om den støjer har jeg svært ved at vurdere, synes i ny og næ den støjer, men det er altid om morgenen når jeg lige har tændt for den, og ikke kan tåle en volume over 5 :p Skal også lige siges at den står op til en murstensvæg som ikke har noget som helst hængende på, så kan sagtens være at sådan en bar væg forstræker lyden.

Men vender lige tilbage når jeg har fået den retur.

Fristrøm.
Af Pepst
Til Stefanjesp: Har du haft problemer med støj fra g'20eren eller hvordan?

Til Arki: Ja, den ligger lige under 6000,- Sagde de noget om hvor lang tid reparationen ville tage?
Ved ikke hvor meget sådan et TV mister af værdi på 1 år. Hvad synes du er en rimelig pris?
Af Stefanjesp
Vil ikke ligefrem kalde det problemer, der er lidt buzz ved lyse billeder men ellers ikke noget der irriterer mig ..
Af Pepst
Stefanjesp: Hvad skal du have for den?
Af Pepst
Okay, det er nok lige i overkanten for mig. Jeg leder efter noget som er billigere. Så jeg må nok hoppe et par størrelser ned, før det er inden for mit budget.
Af Stefanjesp
Hvilken pris havde du tænkt dig?
Jeg er da til at handle med.. :)
Af Pepst
Jeg leder efter noget i prislejet 3-4500,-. Men jeg vil da mægtig gerne købe det til den pris :p