Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af irma_n
Hmmmm- Pede det var da træls.

Som sagt jeg købte min i sidste uge, ringede til samsung og fik at vide at jeg kunne få det.

Har lige snakket med dem igen og får hele bundlen! Dvs. de har sendt en pakke med ekstra briller + naturfilm. Samtidig med at jeg har fået en voucher via brev så jeg kunne bestille shrek filmene på deres hjemmeside.
Af Pede2970
kunne selvfølgelig godt tænke mig at vide hvem du har talt med. Ham jeg talte med for 14 dage siden sagde det samme som du har fået besked på nu og ham jeg talte med for 10 minutter siden sagde jo noget andet.

Hvis jeg kontakter deres marketing afdeling må jeg have lov til at henvise til dig.
Af irma_n
kan ikke helt huske hvad han hed - ringede bare til deres support på 70701970.

Og ja du må da gerne henvise til mig, -- sender dig PB
Af calle3
lige en opdatering på min situation...

jeg købte mit TV først i januar.... men fik det først leveret den 17 januar... med til TVet var en startpakke med 2 ekstra briller og en Imax DVD med 3 stk3D naturfilm og en voucher til Shreckfilmene( desuden 1 sæt med til TV )

Jeg indløste min voucher med det samme... og fik en mail tilbage at filmene ville komme om nogen uger :-(

Jeg skrev så til samsung i sidste uge... om der ikke snart kom nogen film ( jeg har også fået en voucher til 8 blurayfilm med min BD 6900 )

Fik så en standard mail retur med at der kunne gå op til 5 uger, men hvis jeg havde fået en retur mail ved indløsning af vouchernen så var alt ok :-)
.. men at jeg skulle være klar at tilbudet med shreck filmene stoppede den 31/12 og blueray bundle stoppede den 14 januar :-(

Er lidt spændt på om jeg modtager noget, men tror det ikke...... :-(
føler sig egentlig lidt snydt, når der bliver lavet en kampagne på... i mit tilfælde kompletts hjemmside og man så ikke får det alligevel :-(
Af Lotus
Kampagnen har en kode - Hvad er det nu den er?
Af trykkertor
Jeg meldte ind Shrek 3D voucher d. 8. jan. Og i dag kom filmene.
Af calle3
Jeg har også fået Shrek filmene idag :-) så jeg mangler kun Blueray bundle til min BD 6900 nu :-)
Af Lotus
trykkertor skrev:Jeg meldte ind Shrek 3D voucher d. 8. jan. Og i dag kom filmene.
Købt dit hos EL-Giganten?
Af trykkertor
Lotus skrev:
trykkertor skrev:Jeg meldte ind Shrek 3D voucher d. 8. jan. Og i dag kom filmene.
Nej, jeg snød systemet.
Købte mit tv hos Kontorlinien.dk i septbember var det vel.
Så kom jeg over den voucher-koden på internet.
Gik til Samsung.dk og registreret koden sammen med mit serienummer.
De kan jo ikke se på serienummeret hvornår jeg har købt skærmen fra Kontorlininen. Så i dag kom 4stk Shrekfilm i 3D.

Voucherkoden er jo helt ens for alle. Så når jeg fandt den på nettet skulle den bare registreres med mit serienummer.
Af jeremy
Købte et Samsung C685 d. 10. feb. med tilhørende kampagne. Jeg registrerede koden hos Samsung samme dag. Jeg rykkede så efter Shrek filmene idag, men fik at vide, at jeg ingen film får, for kampagnen er udløbet. Det er vel falsk markedsføring fra Fonas side, hvor jeg købte TVet. De sagde at tilbuddet gælder frem til 1. marts. Er jeg ikke berettiget til en eller anden kompensation fra Fona?? Tror ihvertfald lige jeg skal ind og klage over det.
Hvor haR du mon fundet din - eller har en voucher kode jeg kan låne :) :)

på forhånd rigtig mange tak :) Lene
trykkertor skrev:
Lotus skrev:
Nej, jeg snød systemet.
Købte mit tv hos Kontorlinien.dk i septbember var det vel.
Så kom jeg over den voucher-koden på internet.
Gik til Samsung.dk og registreret koden sammen med mit serienummer.
De kan jo ikke se på serienummeret hvornår jeg har købt skærmen fra Kontorlininen. Så i dag kom 4stk Shrekfilm i 3D.

Voucherkoden er jo helt ens for alle. Så når jeg fandt den på nettet skulle den bare registreres med mit serienummer.
Af Venze
Jeg fik mit tv, i starten af februar, og har lige modtaget mine film idag. Så jeg er godt tilfreds, det eneste minus hvis man kan tillade sig det, når man får 4 3D film gratis er, at der mangler undertekster på filmene, kunne der nu godt have været med. Men ellers er det en super kampange.