Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
Så er mit bud Samsung.
8 tommer mere for samme pris rykker lidt.
Du vil blive glad for den ekstra størrelse.
Af PhDream
^^Samme her. Uanset hvilken teknologi man foretrækker, vil større (næsten altid) være bedre.

Vær dog opmærksom på, at plasmaen er TUNG og STOR. Vejer ca. 60 kg. med kasse. Det er jo ikke alle, der kan få 3+ mennesker til at hjælpe én med installering.
Af Censur
Så er Samsungen bestilt!!! wow jeg glæder mig!!!
Af bleze
Sejt, min kone og jeg er super stærke da vi kun var to til at løfte det op på væggen ;)

Tillykke med valget og velkommen i klubben
Af Senic
Du skrev ikke hvad du skulle bruge skærmen til - så meget svært at vejlede.
Du traf det billedmæssige klare bedste valg dog. Og lige 63" har fået "skyld" for at have et bedre panel end 50" udgaven - held og lykke med den.
Af Censur
VANVITTIG SKÆRM - Hold kæft det sparker røv at spiller Call Of Duty Black Ops i 3d i 63"....
Brugeravatar
Af MigSelv
PhDream skrev:^^Samme her. Uanset hvilken teknologi man foretrækker, vil større (næsten altid) være bedre.

Vær dog opmærksom på, at plasmaen er TUNG og STOR. Vejer ca. 60 kg. med kasse. Det er jo ikke alle, der kan få 3+ mennesker til at hjælpe én med installering.
Nu skal man jo ikke montere tv med fod og emballage, derfor kan vægten holdes på 38 kg.
Af PhDream
MigSelv skrev:
PhDream skrev:^^Samme her. Uanset hvilken teknologi man foretrækker, vil større (næsten altid) være bedre.

Nu skal man jo ikke montere tv med fod og emballage, derfor kan vægten holdes på 38 kg.
Det er forkert.

Hvis du nogensinde havde håndteret så stort et tv, ville du vide, at foden er monteret fra fabrikken. Derfor skal man selv bøvle med at afmontere foden, hvis tv'et skal hænges op.

I øvrigt: Hvor ved du fra, at tv'et ikke skal monteres med fod? Det er ikke alle, der hænger deres tv på en væg.

Tv'et skal vel også bæres ind i hus/lejlighed, MED emballage, og man skal derfor stadig bære på de ca. 60 kg.
Af trykkertor
Så ring Peter. Han både levere og indstallerer.
Af Mysen
trykkertor skrev:Så ring Peter. Han både levere og indstallerer.
Det gjorde jeg for 12 år siden.... Et Finlux 28" CRT tv, som jeg skulle dele med min roommate i et år.
Peter kom alene med den gigantiske kasse, og jeg kunne ikke lade ham bære det op på 3. sal alene. OG han installerede ikke en skid ;)