Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ct24
Hej alle

Jeg er igang med at flytte og vil gerne have udskiftet mit gamle Panasonic fladskærms tv fra 2006.

Har kigget og overvejet Panasonic TX-P50VT20E, meget men det er desværre noget for dyrt til mig.

Tv'et skal primært bruges til at se 1080p film på, men skal også bruges til en del ps3 gaming. Derudover vil jeg se tv hd-kanaler på det. (YouSee) Jeg har hørt rigtigt gode ting om Panasonics skærme og de tiltaler mig dermed mest.

Kraverne er:

- Tv'et må max koste 10.000

- 50 tommer minimum, må også godt være større bare billedekvaliteten ikke forringes

- Tv'et behøves ikke at kunne vise 3d

- Skal være god sammen med en ps3 (har hørt lidt om fjernsyn der har haft problemer, hvis det står i længere tid på pause)

- Internet adgang er ikke en nødvendighed

- Må gerne være smart i designet

Mange tak, håber i kan hjælpe :)
Af maskus
50g20: ca. 8500,-

eller

pk950: ca. 8000,-

er også to meget gode muligheder, ovenstående og nedenstående tv er anmeldt her på sitet, og har fået gode anmeldelser med på vejen.

Hvis du kan nøjes med 42" er 42GT20 også en super mulighed til omkring 7000,-

Søg priserne på pricerunner.dk

Selv har jeg et 50G20 og havde (har) samme behov som dig og skærmen er intet mindre end super til mine (vores) behov, og "hele" familien er sgu glade for det.

/mk
Af Mysen
Hej.
Smertegrænsen økonomisk er ved 50". Hvis du tager en større skal du af med væsentlig flere penge for at få samme billedkvalitet.

50G20e, 50PK950n og 50C7705, der er nævnt herinde, er alle gode bud. Jeg ejer selv C7705 og du kan sagtens få min anbefaling, selv om det ikke er fejlfrit. Til sidst bør nævnes LG's topmodel indenfor plasma, 50PX950n.
Den koster ca. 10.000kr

Det billigste tv over 50", som jeg ville overveje er 60PK950n til ca. 13.500.
Af Tubbe
Du kan jo bare købe lillebror til VT20

Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50V20E 9.990,-

Hos Komplett
Af THM
trykkertor skrev:Så er det den her du skal have.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2594629/ ... ign-Priser
grundet retentionsproblemer er det vel ikke det bedste valg når der snakkes gaming og spil på pause. dog ellers et fedt tv

ville vælge G20 eller V20, da de ikke har dette problem i så høj grad.
hvis man tit har de samme spilmenuer stående i længere tid, vil LCD være et bedre valg.
Men man kan jo slå over på alm. tv mens man holder spilpause ;)
Af MKT
LG er nok udelukket da de har hang til retention og burn-in ved gaming. Input lag er også kritiseret på avsforum.com.

Jeg ville nok vælge en 50V20 hvis 3D ikke er et must, ellers må du nok ofre lidt ekstra grunker og så står man igen i situationen; skal jeg have et større tv eller 3D ;;)