Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dolvann
Hej jeg står og skal til at købe en skærm.
Mit grafikkort er et Radeon HD 5870. Nu må ATI godt snart komme deres svar på 3D system, nu når Nvidia har været ude med deres et stykke tid.

Jeg har læst begge anmeldelser igennem, men kan ikke bestemme mig for om forbedringen i billedekvalitet i Alienware modellen, er nok til at det er værd at kaste 700 kr ekstra i?
Jeg vil bruge den til afspilning af blu-ray film fra mit drev, og Call of Duty gaming på højt plan.
På forhånd tak :)
Af Dolvann
bump.

Nogen der har erfaringer med skærmene? :)
Af Z-punk
Jeg har lige købt LG'en

Efter at have kørt igennem dead space 2 og surfet lidt rundt på nettet her i weekenden, kan jeg sige at jeg har tænkt mig at returnere det til butikken. Hvis det lykkes, er min plan at købe Alienware skærmen istedet.

Farvenuanceringen er simpelthen for dårlig til min smag.

ps. jeg gav 2700 for den hos føniks computer, så prisforskellen er 1300, ikke 700 ;)
Af CoCantz
Jeg sidder med et HD5970 og står i næsten samme overvejelser mellem LG W2363D og Asus VG236H.
Tidligere afskrev jeg AW2310 pga prisen, men nu kan jeg se, at Dell -igen- kører tilbud på den. AW2310 koster frem til d. 2 marts 3.399 dkk. Dvs der er 15% rabat (599,85 dkk)

1. Hvorfor overvejer du ikke Asus´en (glemt eller afskrevet /hvorfor?)
2. Rasmus Larsen skrev i anmeldelsen af VG236H, at der ville komme en sammenligning mellem den og LG 2363D - har i se den, for jeg kan ikke finde den.

NB: hvad er forskellen mellem W2363D-WF og W2363D-PF ?