Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Ja, der er PVR er G20. Jeg tvivler på, den har de samme problemer, men det kan være der er andre ting... Jeg har desværre ikke hørt eller læst om en desideret PVR anmeldelse af G20.

Der er dog kun en tuner i G20. Så meget ved jeg ;)

Du kan manuelt indstille tiden til en optagelse på det Samsung. Det fandt jeg ud efter nogle måneder, men funktionen er dælme også godt gemt. Det løser problemet, med at der mangler noget af en udsendelse, men bare ikke på en særlig elegant måde.
Af Cubizix
Hvad angår billedkvaliteten på LG modellerne, så vælg et at de modeller der har deres Picture Wizard og Ekspert funktioner til manuel indstilling af billede. For må give ret i at deres precoded settings er altså ikke toppen af poppen..

Men hvis du selv bruger deres glimrende indbyggede guide til ekspert indstilling så kan du altså få et kniv skarpt og fantastisk billede. Hvordan den ligger kontra Panasonics G20 skal jeg ikke kunne sige, men kontra mit gamle Samsung Plasma, er LG unækkeligt miles ahead. Men mon ikke LG som verdens næststørste TV producent har nogle erfaringer at trække på hehe :D

Må også give ret i at ikke alting er lige "Logisk" sat op på deres TV, men hvis man bruger 20 min på lige at kigge lidt i manualen kunne man have undgået en masse bøvl. Bl.a. som et andet indlæg om kanal indstillinger hvor du ikke kan slette kanaler men kun "springe over", det fordi man skal slå Auto nummerering fra først.

Men som alt Elektronik, der er "PRO's" & "CON's" med alt, hvis man ønsker den nørdede udgave hvor man kan pille ved alt hvad der er i Tv'et så skal man helt sikkert vælge Panasonic. Men hvis man er ok med at tv'et automatisk vælger fx. 24p indstilling til film der er kodet sådan og den slags så er der massere af andre alternativer på markedet.. :p
Af THM
TheGreatGazoo skrev:Billedindstillingen "levende" er god hvis man godt kan lide at alt man smider på ligner en dårlig doku om LSD.....
ja eller hvis man tager sit tv med ud i haven og ser fordbold i højt solskin :D