Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jensen80
hej jeg står og skal til at købe dette tv hos Wupti.com, men er kommet i tvivl om det er nordic versionen de sælger, der står nemlig ikke xxe i produkt nummer i overskriften, men det er så i den produkt beskrivelser der er længere nede på siden..
her er linket til siden. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... C8705.html

håber der er en hurtig venlig sjæl der kan give et afklarne svar.

mvh.

Jensen
Af selliah
Det er den nordiske, det kan du se ved at den slutter på 05 :) Den europæiske/ikke nordiske hedder 8700
Af jensen80
selliah skrev:Det er den nordiske, det kan du se ved at den slutter på 05 :) Den europæiske/ikke nordiske hedder 8700

arh ha jamen så siger jeg mange tak for det hurtige svar :-)
så kan jeg vidst snart ikke finde på flere undskyldniger for ikke at bestille, inden konen kommer med flere dårlige argumenter for hvorfor vores samsung le40m87 ikke er godt nok O_O
Af JesperAndersen
jensen80 skrev:
selliah skrev:Det er den nordiske, det kan du se ved at den slutter på 05 :) Den europæiske/ikke nordiske hedder 8700

arh ha jamen så siger jeg mange tak for det hurtige svar :-)
så kan jeg vidst snart ikke finde på flere undskyldniger for ikke at bestille, inden konen kommer med flere dårlige argumenter for hvorfor vores samsung le40m87 ikke er godt nok O_O
Jeg er så ikke helt overbevist af seliah's definition/forsikring om hvorvidt 05 betyder at det er en nordisk version. Derimod er jeg temmelig sikker på at netop XXE er betegnelsen for at det er en nordisk model.
'Var selv i samme situation for et par måneder siden, da jeg købte mit Samsung gennem Wupti; forespurgte Wupti, hvorfra beskeden var at deres PSC7705 var nordiske - og varenummeret sluttede netop på XXE. Men om alle Wupti's Samsung modeller er nordiske, tror jeg ikke at man skal være helt sikre på...?....medmindre altså at de slutter med XXE
Af JesperAndersen
- og/men om man kigger videre ned i produktbeskrivelsen, står der k l a r t og t y d e l i g t XXE i modelbetegnelsen...har du set det, Jensen ;)
Af jensen80
JesperAndersen skrev:- og/men om man kigger videre ned i produktbeskrivelsen, står der k l a r t og t y d e l i g t XXE i modelbetegnelsen...har du set det, Jensen ;)

hehe ja det har jeg skam set nævnte jeg også i første post. var bare usikker på om den beskrivelser bare var taget fra samsungs side.

nu jeg lige kan se du har købt fra wupti, hvordan var det? nemlig aldrig købt hos dem før, så er lidt spændt
Af JesperAndersen
- jeg havde en fin oplevelse med at handle hos Wupti - det har jeg også haft tidligere, hvor jeg returnede en vare. Men ved også, at andre brugere herinde ikke har haft helt så gode oplevelser.....
Men overordnet set ER det en seriøs butik.
Af jensen80
JesperAndersen skrev:- jeg havde en fin oplevelse med at handle hos Wupti - det har jeg også haft tidligere, hvor jeg returnede en vare. Men ved også, at andre brugere herinde ikke har haft helt så gode oplevelser.....
nu kan jeg se de faktisk ikke selv har varene på lagere, men de bliver sendt fra andre steder? vil det sige at feks. samsung tv kommer direkte fra samsung af? eller går det igennem flere led mon?
Af JesperAndersen
jensen80 skrev:
JesperAndersen skrev:- jeg havde en fin oplevelse med at handle hos Wupti - det har jeg også haft tidligere, hvor jeg returnede en vare. Men ved også, at andre brugere herinde ikke har haft helt så gode oplevelser.....
nu kan jeg se de faktisk ikke selv har varene på lagere, men de bliver sendt fra andre steder? vil det sige at feks. samsung tv kommer direkte fra samsung af? eller går det igennem flere led mon?
- har ingen anelse af hvor de/Tv'ene konkret kommer fra. men kan sagtens forestille mig at de/Wupti blot "grosserer" dem væk, og får dem afsendt direkte fra importør - DET ville ihvertfald være sund fornuft rent lager- og logistiskmæssigt.
Af selliah
Hvad er det du mener jeg siger der er forkert? Undskyld men jeg er 100% sikker på at 05 ER nordisk, jeg har selv ejet det tv han er ved at købe og jeg havde kontakt til samsung for at finde ud af det da jeg skulle bestille 3D start kittet, så jo 05 er nordisk og 00 er europæisk..,
Af JesperAndersen
selliah skrev:Hvad er det du mener jeg siger der er forkert? Undskyld men jeg er 100% sikker på at 05 ER nordisk, jeg har selv ejet det tv han er ved at købe og jeg havde kontakt til samsung for at finde ud af det da jeg skulle bestille 3D start kittet, så jo 05 er nordisk og 00 er europæisk..,
rolig.......jeg viderebragte blot min viden om emnet, og sagde intet om at det v a r forkert hvad du skrev, blot at JEG ikke var sikker på at det var "hele sandheden" Og det er jo derfor at vi debatterer; for at blive klogere :) .....
Og jeg ER sikker på at XXE (også) er en Nordisk-betegnelse :) :)