20 jan 2011, 14:06
#128323
Jeg har et panasonic vt20 samt et ca-modul fra stofa, da mit signal er fra dem i antenne foreningen Helsingør.
Jeg har haft, og stadig har store problemer med at få kanalerne så de er til at se.
Indtil videre har jeg haft 2 tekniker besøg, og det virker stadig ikke.
Jeg har pakke 3 som stofa kalder det, og langt de fleste kanaler står perfekt, men efter jeg fik mit ca modul samt HD pakken, har jeg mistet en hel del af mine kanaler, blandt andet kanal 4, kanal 5, discovery, 3+,3puls, kanal 5 hd mfl.
Første teknikker kom og målte signalet det var fint, og han var næsten på vej ud af døren inden jeg fik tændt tvet og vist ham skidtet altså ikke fungerede på mit tv, og det kun så fantastisk ud, på hans medbragte måle enhed. han kunne dog godt se det, og mente det var fordi jeg havde et gammel analog tv i stuen. så fløj han ud af døren,efter at have hivet godt i kablerne. dette var lige før jul.
Efter han var gået skulle jeg lige tjække mit inet, og det virkede ikke.
Ringede fluks til stofa igen og de kunne først få en teknikker til at komme d. 3 jan.
Efter jeg havde talt med dem tændte jeg tvet, og der var plusligt ingen tv kanaler....!
Hele julen uden tv og internet flot.
Nå den 3. jan kom en ny teknikker, og målte igen og han kunne ikke se noget skulle være galt, (med hans medbragte måle enhed) men da jeg fik vist ham tvet kunne han jo konstaterer det ikke funkede.
Ente med at trække nyt kabel i væggen fra sløjfeboksen i stuen, op til første salen hvor min vt20 står, og det har hjulpet en del, dog uden ca en 3. del af de kanaler jeg betaler for. i mellem tiden havde de sendt mig en regning på over 1500 kr som skulle betales ellers ville de lukke for signalet og sende mig til inkasso. Jeg havde ikke umidlbare planer om at betale regningen før det hele virkede som det skulle, men nu turde jeg ikke andet.
Fik betalt regningen og kontaktede stofa igen for at få en tekniker ud og fikse problemet, og kunne det ikke lade sig gøre, ja så var det jo ikke noget jeg ville abbonerer på.
Nu siger kunde service at det VIRKER og vil jeg have en teknikker ud, skulle jeg regne med at skulle betale fuld pris for at få ham ud hun oplyste mig en pris på ca 1200.-
Siden abbonement ER taget i brug, ville de ikke annulere aftalen, så nu hænger jeg på et abbonement på pakke 3 plus HD pakken som ikke virker, men koster 1500 i kvatalet.
Stofa mener det er fordi jeg har 2 sløjfe bokse i lejligheden hvoraf signalet kommer udefra, men nok noget af det tyndeste kabel de har kunne finde den gang, det er monteret i sløjfeboksen i stuen, og går derfra fra boksen op til første salen med et kabel i væggen til en sløjfeboks på 1. sal. (afstanden er ca 3,5m mellem boksene)
Efter som jeg har en leje bolig, og ikke selv står for den slags, vil jeg spørge om det kan være rigtigt en sådan aftale ikke kan annuleres?
Jeg har naturligvis prøvet at sætte mit panasonic tv til sløjfeboksen i stuen med et 1m kabel af god kvalitet, og der virkede det heller ikke
Jeg har bare et problem med at skulle ud og købe antenne forstækere, nye kabler mv på denne baggrund alt ialt en mer udgift for mig. især når det ikke er en garenti for det vil virke.
Min ide er , at kablet ind i lejligheden, er for dårligt, dvs kablet FØR sløjfeboksen i stuen, men stofa frasiger sig et hvert ansvar, de mener jo deres produkt virker, fordi jeg kan jo godt se "nogle" af tv kanalerne.
Må indrømme jeg er ved at være lidt træt af hele det her, og vil derfor spørge om nogen herinde evt har været udsat for noget lignene? og har evt en løsning.
Jeg har haft, og stadig har store problemer med at få kanalerne så de er til at se.
Indtil videre har jeg haft 2 tekniker besøg, og det virker stadig ikke.
Jeg har pakke 3 som stofa kalder det, og langt de fleste kanaler står perfekt, men efter jeg fik mit ca modul samt HD pakken, har jeg mistet en hel del af mine kanaler, blandt andet kanal 4, kanal 5, discovery, 3+,3puls, kanal 5 hd mfl.
Første teknikker kom og målte signalet det var fint, og han var næsten på vej ud af døren inden jeg fik tændt tvet og vist ham skidtet altså ikke fungerede på mit tv, og det kun så fantastisk ud, på hans medbragte måle enhed. han kunne dog godt se det, og mente det var fordi jeg havde et gammel analog tv i stuen. så fløj han ud af døren,efter at have hivet godt i kablerne. dette var lige før jul.
Efter han var gået skulle jeg lige tjække mit inet, og det virkede ikke.
Ringede fluks til stofa igen og de kunne først få en teknikker til at komme d. 3 jan.
Efter jeg havde talt med dem tændte jeg tvet, og der var plusligt ingen tv kanaler....!
Hele julen uden tv og internet flot.
Nå den 3. jan kom en ny teknikker, og målte igen og han kunne ikke se noget skulle være galt, (med hans medbragte måle enhed) men da jeg fik vist ham tvet kunne han jo konstaterer det ikke funkede.
Ente med at trække nyt kabel i væggen fra sløjfeboksen i stuen, op til første salen hvor min vt20 står, og det har hjulpet en del, dog uden ca en 3. del af de kanaler jeg betaler for. i mellem tiden havde de sendt mig en regning på over 1500 kr som skulle betales ellers ville de lukke for signalet og sende mig til inkasso. Jeg havde ikke umidlbare planer om at betale regningen før det hele virkede som det skulle, men nu turde jeg ikke andet.
Fik betalt regningen og kontaktede stofa igen for at få en tekniker ud og fikse problemet, og kunne det ikke lade sig gøre, ja så var det jo ikke noget jeg ville abbonerer på.
Nu siger kunde service at det VIRKER og vil jeg have en teknikker ud, skulle jeg regne med at skulle betale fuld pris for at få ham ud hun oplyste mig en pris på ca 1200.-
Siden abbonement ER taget i brug, ville de ikke annulere aftalen, så nu hænger jeg på et abbonement på pakke 3 plus HD pakken som ikke virker, men koster 1500 i kvatalet.
Stofa mener det er fordi jeg har 2 sløjfe bokse i lejligheden hvoraf signalet kommer udefra, men nok noget af det tyndeste kabel de har kunne finde den gang, det er monteret i sløjfeboksen i stuen, og går derfra fra boksen op til første salen med et kabel i væggen til en sløjfeboks på 1. sal. (afstanden er ca 3,5m mellem boksene)
Efter som jeg har en leje bolig, og ikke selv står for den slags, vil jeg spørge om det kan være rigtigt en sådan aftale ikke kan annuleres?
Jeg har naturligvis prøvet at sætte mit panasonic tv til sløjfeboksen i stuen med et 1m kabel af god kvalitet, og der virkede det heller ikke
Jeg har bare et problem med at skulle ud og købe antenne forstækere, nye kabler mv på denne baggrund alt ialt en mer udgift for mig. især når det ikke er en garenti for det vil virke.
Min ide er , at kablet ind i lejligheden, er for dårligt, dvs kablet FØR sløjfeboksen i stuen, men stofa frasiger sig et hvert ansvar, de mener jo deres produkt virker, fordi jeg kan jo godt se "nogle" af tv kanalerne.
Må indrømme jeg er ved at være lidt træt af hele det her, og vil derfor spørge om nogen herinde evt har været udsat for noget lignene? og har evt en løsning.
