Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jep jeg har lige fået de to produkter,men da er ingen lyd fra lydsystem(SC-BTT755). Jeg signaler dvd billeder og lyd fra to sat box,et fra viasat og et fra canal digital,billeder på tv er okey og lyd på tv er okey,men da er ingen lyd på hjemmebiografen. sat boxe er forbundet med 2 hdmi kabler,og det samme er SC-BTT755 men da er ingen lyd fra tv på den. Er da en da kan hjelpe mig med det.
M.V .H
Michel 65
Af Gadeberg87
Jeg går ud fra at du er interesseret i at bruge så lidt kabler som muligt, og dermed ønsker at bruge ARC(audio return channel) mellem tv og lyd anlæg.

Der skal du være opmærksom at bruge den rigtige hdmi indgang på tv'et. Jeg mener det er hdmi2, hvor der er ARC.

Det er muligt at du skal lave om på nogle indstillinger i dit lydsystem, men du kan jo prøve at se efter et punkt der hedder ARC i manualen - for der kan jeg ikke lige hjælpe :)
Gadeberg87 skrev:Jeg går ud fra at du er interesseret i at bruge så lidt kabler som muligt, og dermed ønsker at bruge ARC(audio return channel) mellem tv og lyd anlæg.

Der skal du være opmærksom at bruge den rigtige hdmi indgang på tv'et. Jeg mener det er hdmi2, hvor der er ARC.

Det er muligt at du skal lave om på nogle indstillinger i dit lydsystem, men du kan jo prøve at se efter et punkt der hedder ARC i manualen - for der kan jeg ikke lige hjælpe :)