Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperAndersen
- og jeg har en Passat stc.car, sååhhh... :)

Men om der skulle være en som lige har målene, vil jeg stadig værdsætte at få disse.
Af JesperAndersen
- Iøvrigt; Morten lagde du kassen med glasset nedad, eller opad????
Brugeravatar
Af MigSelv
En plasmaskærm må ikke ligge ned under transport.
Af THM
min lagde jeg på skrå med glasset nedad. men det skulle vist være bedst at lade den stå op, så længe man er sikker på den ikke vælter ;)
Af mortenstryhn
MigSelv skrev:En plasmaskærm må ikke ligge ned under transport.
Det er rigtigt nok, MEN det gør ikke noget på korte stræk, hvis man huske at fronten vender opad.
Brugeravatar
Af MigSelv
Det er ikke længden af transporten, der afgør om tv'et kan ligge ned. Det er rystelserne under transport, der er skadelige. Risikoen for et kraftigt stød foreligger altid, uanset hvor stor transport afstanden er.
Af THM
mortenstryhn skrev:
MigSelv skrev:En plasmaskærm må ikke ligge ned under transport.
Det er rigtigt nok, MEN det gør ikke noget på korte stræk, hvis man huske at fronten vender opad.
du er den første jeg er stødt på der siger fronten skal vende opad, alle andre har sagt nedad :)
Brugeravatar
Af radiomand
Fragt mål "kassen": 114x78x28 (BxHxD) i cm på TX-P42G20E
Af maskus
Til sammenligning, hvis det kan bruges, bragte jeg en 50"g20 hjem på højkant i en mitsubishi colt... helt fantastisk :)
Brugeravatar
Af Princesslea
loooool hold da op et godt billede!!! :D
Af JesperAndersen
radiomand; takker mange gange :) ( ved du iøvrigt om transport må foregå liggende - og skal skærm i såfald vende opad el. nedad ?

Trykkertor; fantastisk billede - men hvem siger at det ikke blot er en effektiv vindskærm de kører med ;)