Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Blinkende pixels er ikke nævnt i den ISO standard som LG bruger, så det kan nemt ske at de har nul-tolerence overfor den type pixelfejl. Men er man så "uheldig" at de defekte pixels ikke blinker hjælper LG ikke medmindre der er flere.
Af kasperpedersen
har jeg også hørt noget om. så gir ikk ret meget for det. fedt nok de kommer på adressen. men hvis der skal være meget galt så hjælper det jo ikk ret meget
Af kasperpedersen
så havde jeg besluttet at købe en 50pk350N ved cinemagic. godt nok 14 dages levering men jeg kan godt vente for skal først bruge det til marts. men så skrev jeg med peter derinde. de får den slet ikk mere selvom der står på lager om 14 dage. og kan jeg se der står ved mange. nogen der ved om det er normalt at de har ting på hjemmesiden som de ikk gider sælge
Af Mysen
Det er vist meget normalt, at siderne ikke bliver opdateret hurtigt nok alle steder. Derfor er det da stadig irriterende.

De nye modeller er lige om hjørnet, og så er det logisk nok, at de ikke bestiller flere colli hjem. Du kan jo ringe rundt, for at finde ud af, hvem der har den.
Af pekr
Jeg har haft en 42pk350 og har nu et 60pk950. Jeg synes billedkvaliteten på 950'ere er langt bedre end på det andet. Det kan godt være det bare er mig, men sort er bedre, farverne står bedre. Og så har 950'eren så mange ekstra features, wifi, lan, usb, flere hdmi og nogle gode profiler at arbejde videre med.

Bevares jeg syntes at 350'eren var god til prisen, men jeg har aldrig været så tilfreds med et tv før som jeg er for 950'eren.

Just my two cents :-)
Af kasperpedersen
hehe hjælper mig jo ikk. men er det samme panel der sidder i de 2 du nævner. ved ikk hvad der sidder i en 42pk350. ikk rigtigt hørt om den
Af Mysen
pekr skrev:Jeg har haft en 42pk350 og har nu et 60pk950. Jeg synes billedkvaliteten på 950'ere er langt bedre end på det andet. Det kan godt være det bare er mig, men sort er bedre, farverne står bedre. Og så har 950'eren så mange ekstra features, wifi, lan, usb, flere hdmi og nogle gode profiler at arbejde videre med.

Bevares jeg syntes at 350'eren var god til prisen, men jeg har aldrig været så tilfreds med et tv før som jeg er for 950'eren.

Just my two cents :-)
Er du sikker på, at det ikke var et 42PJ350n du gik fra.
Jeg mener nemlig ikke PK serien findes under 50", og pj serien er altså deres skrabede hd-ready modeller.
Af PhDream
PK serien findes i en 42" model, bl.a. i Italien. Om den findes i DK, er tvivlsomt, men kunne godt ske, at en eller anden forhandler fik den importeret.