Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cromatox
Tak for det hele.

Hvilket TV vil i så foreslå?

42, Fuld HD, godt billede, flot design, god pris.

Må gerne være større, men ikke nødvendigvis, da jeg ikke tror jeg har plads til større end 42. :)
Af THM
jeg ville tage philipsen og indstille det efter testen af 5605h her på siden.
LG'en er også god i sin biograf profil, men det eksemplar jeg har set af den har et dårligt(blåligt) sortniveau, og døjer meget med clouding/ujævnt baggrundslys....
Af Mysen
Og jeg er enig. I denne prisklasse er 5405H et kup.
Af Cromatox
THM skrev:jeg ville tage philipsen og indstille det efter testen af 5605h her på siden.
LG'en er også god i sin biograf profil, men det eksemplar jeg har set af den har et dårligt(blåligt) sortniveau, og døjer meget med clouding/ujævnt baggrundslys....
Hvor finder jeg testen? Jeg kan ikke finde den, har prøvet at søge. :)
Af THM
Cromatox skrev:
THM skrev:jeg ville tage philipsen og indstille det efter testen af 5605h her på siden.
under redaktionelt-anmeldelser på forsiden, og så skal du bladre lidt ned da der er testet en del efter den :)
Af Cromatox
THM skrev:
Cromatox skrev:
under redaktionelt-anmeldelser på forsiden, og så skal du bladre lidt ned da der er testet en del efter den :)
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1279023009

Den anmeldelse er LED modellen, den jeg måske ville købe er et LCD

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -42-lcd-tv
Af THM
det ved jeg godt 5605h er samme tv bare med led bagbelysning, begge er lcd tv...
Af Cromatox
Er der bedre alternativer, der ikke koster for meget mere? :)