kampster skrev:Hej Gr3y
Jeg ved ikke om du har stor erfaring i at hoppe ud fra fly, men jeg har ihvertfald ikke 
Mht. dit Sharp 37XD1E. Hvor har du anskaffet dig det henne og til hvilken pris ?
Jeg kan se at geco.dk har det på deres hjemmeside, men det er i restordre. Overvejer at købe det, men vil gerne lige have lidt feed back fra nogen der har "hands-on" erfaring med TV'et.
Du lyder glad for dit ?
Tja, kommer vel an på hvad du skal bruge den til.
Bruger min til Xbox360, ser ikke meget SD fjernsyn på den, selvom det ser fint ud pga TrueD chippen.
Ja jeg skaffede mit hos licotronic, men hvis du har en lokal hifi klub kan du jo lige stikke derned og kigge på det (aner ikke hvad prisen er der).
Dog bliver jeg sjældent 100% tilfreds med noget, da der er få problemer.
1: Remoten pisser mig af. Man skal pege den direkte mod sensoren ellers reagerer den rimeligt langsomt.
2: Skærmen summer lidt, kan kun høres når lyden er slukket. Ikke det store problem.
3: Der er en bug med komponent indgangen hvor skærmen bliver sort i ca 2sek. Sker ca en gang hver 5-10 timer. Så ikke det største problem. (UPDATE - læs nedenfor)
Er endnu ikke sket med min Wii tilkoblet, så det må være relateret til opløsninger >= 720p.
Anyway, jeg har kontaktet sharp.dk som ikke var klar over problemet. Jeg gjorde dem opmærksom på at sharp.uk kender til det, så nu er der vist en dialog i gang imellem dem.
Nu ser vi hvad der sker.
Men alt i alt kan fjernsynet fint anbefales.
[UPDATE]
Bliver nød til at rette denne gamle post, da mit tredje punkt ikke er korrekt. Det har vist aldrig været fjernsynet der var problemet, da jeg har læst at det også kan ske med nogle andre fjernsyn (non-sharp).
Så ud fra dette må man konkludere at det er Xbox'en eller kablerne der er af dårlig kvalitet.